Anna&Lisa har planer:)

Fredag: Började inte jobba förens 12.00 idag, men jag vaknade vid 8-8.30. Så jag gick upp och tog mig en timmas promenad i det fina vårvädret. Sen fick det bli duschen och frukost. Efter det ringde jag Lisa, och vi har planer på gång:)
I juli ska vi åka ner till Miami en vecka, ska också åka över till Bahamas ett par dagar. Ska bli så kul! Ska försöka att boka flyget imorn, jag måste bara till banken och sätta in lönen först. Sen så ska vi försöka hitta ett fräscht vandrarhem, hotell blir nog för dyrt. Så nu blir det till att spara pengar igen, men jag är ju faktiskt ganska duktig på det bara jag bestämmer mig. Men jag måste snart göra något åt håret också, ser grymt tråkigt ut nu. Och så ska jag investera i ett par joggingskor, men gud va tråkigt att köpa fula skor.. Pratade med Emelie, Håkan och Lilla en sväng förut, de var trevligt. Har prata med mamma och pappa idag också, tror pappa blev lite besviken på att jag inte kommer hem en vecka. Det skulle självklart vara helt underbart kul att komma hem, men gud va jobbigt att behöva säga hejdå en gång till. Och sen kommer ju faktiskt dom hit och hälsar på mig:) Längtar som bara den! Annars har denna dagen varit helt ointressant, har inte gjort någonting. Bara slappat framför datorn och nu ikväll tittade jag på 8 Mile, grymt bra film. Kanske att jag hittar mig en Eminem under detta året, haha. Nu ska jag försöka sova, tänkte försöka komma upp och träna innan jobbet imorn.
Godnatt

Take care byebye then.


Kommentarer
Postat av: Karin Karlsson

Morning!



Kul att du redan planer för ny resa.Bra val av resmål , tror jag ! :O) Idag blir det påskbrasa på Tomta. Ska fixa lite grejer nu på morronen samt ta mej en tur till pappa & säga Gla Påsk

Kram & Glad Påsk till dej lilla "Kröta"



2009-04-11 @ 06:28:17
URL: http://annakarolinanilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hello!!!



Bara så du vet!!! Det är i sverige dom finns...Eminemar alltså;)...P&K

2009-04-11 @ 09:24:43
Postat av: Lilla

Ja de va ju jag som skrev men glömde förståss att skriva det...Ha de BÄST

2009-04-11 @ 09:26:34
Postat av: Anna

Ja tror det kommer bli väldigt kul, varmt och skönt:) I Sverige finns det många pissar, men jag kommer ju inte dit på många månader. Så man får ju försöka hitta en reserv under tiden, haha puss och kram

2009-04-12 @ 01:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0