Fuska, ja det kan jag!

Måndag: En nystart tänkte jag, inget mer godis och slut på småätandet! Funkade sådär, var riktigt duktig fram tills efter middagen men där gick det utför. Tryckte i mig mer än vad jag igentligen orkade, helt sjukt vad jag äter mycket när jag känner mig nere. Men har iallafall varit ute och gått en timma och så har jag gjort situps, dock bara 600 fuskar som bara den nu ju:( Imorn SKA jag ta tag i mitt liv och mina matvanor, detta är inte nyttigt för mig.
Denna dagen har det inte hänt mycket, var på biblioteket med A en sväng. Han fick leka en liten stund och så lånade vi med en bok åt W, jag lånade en film The Love Guru. Håller på att titta på den nu och den verkar väldigt rolig. Men tror jag ska kolla slutet imorn, känner att ögon inte vill hålla sig öppna. Har iallafall fått min lön nu, så imorn ska jag till banken och sätta in den. Så imorn äntligen kan vi boka biljetter Lisa:) Sorry att du har fått vänta på mig.
Denna dagen har jag varit energilös, helt sjukt trött helt enkelt. Men det brukar man ju vara på måndagar, så antar att det hör till. Hoppas på att jag är piggare imorn, så jag orkar hitta på något kul med A. Pratade med Tina, Johan och Ängla förut, det var roligt. Ängla funderar nog på vad jag gör inne i datorn, hihi hon såg lite skeptisk ut. Har pratat med Lilla också, vi planerade lite inför deras resa hit till mig, Aaaa vad jag längtar!! Men nu ska jag slänga mig i säng, börjar jobba halv åtta imorn så det blir till att ställa klockan.

Take care byebye then.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack så mycket för kläderna! Åå låter som du kommer få en till härlig semester. Jag räkanar dagar till Kreta, facktist bara 16 dagar kvar:)

Vill också med och hälsa på dig!!! Du blir nog piggare framåt veckan.

Kramar från Emelie;)

2009-04-14 @ 11:50:25
Postat av: Emelie

Hejsan:)

Tack för tunickan! låter som du kommer få en till härlig semester:) räknar dagar till Kreta, är bara 16 dagar kvar:) Vill också med och helsa på dig!!!

Kramar Emelie;)

2009-04-14 @ 12:00:54
Postat av: Håkan

va då fuskat 600 situps????? Farbror Håkan

2009-04-14 @ 23:16:36
Postat av: Anna

Hej Emelie:)

Ja tror min semester kommer bli superkul, tror också att din kommer bli det:) Jamen du får bearbeta din mamma vet du, jag vill jätte gärna att ni också kommer på besök:)

Hej Håkan:)

Ja det är 400 förlite, haha

Måste komma iform vettu inför beachsäsongen!



Kramkram

2009-04-15 @ 02:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0