Huvudvärk

Söndag: En mycket ointressant dag måste jag säga, hade alarmet på 9.00, för vi skulle få gäster till frukost. Men dom kom inte förens 10.30, så jag kunde ha sovit mycket längre. Käkade med dem, sen gick jag ut på en timmes promenad, tränade magen och duschade. Efter det snacka jag med Sindy och vi bestämde oss för att se på film, så vi åkte ner till biblioteket och lånade massa filmer. Men vi såg på när lammen tystnar, helt okej film tänkte jag skulle se de andra 2 också. Hade huvuvdvärk även idag, och under filmen började jag känna mig väldigt konstig. När jag kom hem igen, hade jag jätte ont i huvudet och feber, sa jag bäddade ner mig och somnade som en stock. Vaknade 3 timmar senare, utan feber men jag känner mig inte direkt som vanligt. Känns som det vore lika bra att bli ordentligt sjuk. Menmen får se vad som händer. Under kvällen har jag tittat på Harry Potter 2. Nu ska jag lägga mig och förhoppningsvis är jag mitt vanliga jag imorn.

Take care byebye then.

Kommentarer
Postat av: Lilla

Hej!!!



De låter inge vidare med huvudvärk och så, hoppas de bryter ut om de är nåt på G, är bara jobbigt annars... Krya på dig och hoppas du får en bra dag:) Kramkram

2009-04-20 @ 09:04:46
Postat av: Anna

Hejhej.

Ja det vore ju lika bra att det gjorde det, aa är ju det. Tack ska lägga mig och hoppas på att det är borta imorn. kramkram

2009-04-21 @ 03:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0