The South Beach Diet.

Måndag: Hade som vanligt sovmorgon, riktigt skönt för jag var allt bra trött. Idag började jag alltså min diet, The South Beach diet heter den. Och den går ut på att man tar bort allt socker, alla kolhydrater och fett. Så under en 2 veckors period ska jag leva på grönsaker, fisk och kycklingen och under den tiden ska man även tappa ca 4-8 kilo, skitbra ju. Sen efter det så börjar man lägga till lite mer saker så som frukt. Det enda negativa jag kände var att jag inte visste riktigt vad skulle äta, men när B kom hem hade hon köpt bok till mig med massa recept grundat på den dieten. Då blev det helt plötsligt mycket lättare:) Har fått ett vykort av Mormor också, det var kul tack så mycket:) Under dagen har jag varit ute och lekt med A, inne och lekt med han. Tvättat, vikit kläder och plockat leksaker. A och jag körde även T till gymnastiken. Sen när jag slutade åkte B och jag till plesantville, hon skulle visa mig vägen till A´s gymnastik för denna veckan blir det jag som tar med han dit. Och nu under kvällen har jag bara suttit och bloggat ikapp allt som jag missat under helgen. Och äntligen är jag klar, nu bli det film sen sova.

Take care byebye then.

Kommentarer
Postat av: Karin porath

Hej på dej hoppas du hade en toppen helg oss lisa vi har jätte härligt väder det har du ochså tror jag nu skall jag laga mat barnen nu får du ha det så bra kramar karin p

2009-04-28 @ 10:28:38
Postat av: Anonym

Tjenis Bruden!



Asså du nu förstår jag att du lyssnar verkligen inte ett skit på din gamla moster....! ;O) Som jag har pratat gott om detta Walmart....hm skärpning till och med lilla jag kan ha nått vettigt att säga ibland hörru!! ;O) (Skämt & sido)Man kan verkligen fynda på det stället , finns mycket mera saker som man kan hitta där till bra priser...det får du allt utforka lite mera ! :O)Hehe

Här är allt frid & fröjd , vi har jättemycket att göra på jobbet men det är kul ändå. Nu ska jag gå ut i solen !



Sköt om dej & Ha det så bra!

Kram

Karin

2009-04-28 @ 17:17:05
Postat av: Lilla

Hej igen...



Glömde förståss en del... Tycker att du är helt otroligt tuff som vågar ge dig ut överallt, själv vågar ja knappt gå hem efter tio på kvällen;)...Och så skrattade jag lite när jag såg en illusion med dig bärandes på all packning, Kramis

2009-04-28 @ 22:10:50
Postat av: Anna

Helgen var super:) Vädret är jätteskönt här med! Jo jag gillar dom kedjorna till just parfym och krämer, men kläder det hittar jag aldrig där. Javisst är jag brave, haha. Mmm packåsna delux, måste lära mig packa lagom nån gång!

Kramkram

2009-04-29 @ 03:38:17
Postat av: Anonym

Kul att höra att du är nöjd!



Så kan det vara men det finns ju mycket mera än kläder vettu. :O)Man kan hitta otroligt roliga grejer där faktiskt ..jag lovar :O)



Sköt om dej

Mvh

Karin

2009-04-29 @ 19:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0