Nice day.

Fredag: Idag började jag jobba halv åtta, var jätte trött när klockan ringde. Men lyckades tillslut dra mig själv ur sängen, började som vanligt dagen med 250 situps. Sen tänkte jag att jag väntar med att äta frukost tills efter A och jag har varit ute på våran dagliga promenad, men kände att jag började bli irriterad på småsaker och allmänt grinig. Så det fick bli frukost, och vips så var humöret på topp:) Men det blev ingen promenad idag, för T mådde inget vidare imorse så hon stannade hemma. Så A och jag var fast i huset, men vi hade det allt bra ändå. T blev piggare så hon åkte till skolan och var med halva dagen iallafall. Var ledig några timmar mitt på dagen, då passade jag på att skypa åka och handla och titta lite på Gossip Girl. Idag har det varit en galen dag, W hade aktivitet efter skolan, T hade en kompis över. På eftermiddagen hade T fotbollsträning, det har gått i ett helt enkelt. Men vi lyckades få det att funka:)
Slutade vid 18.00, då började jag förbereda inför middagen som jag skulle laga till Sindy och mig. Skulle äta runt åtta så jag skalade potatisen och rotfrukterna. Sen sätte jag mig vid datorn och prata med Thommy, var kul att snacka med han var länge sen nu. Iallafall så blev middagen en succé, hon sa att hon skulle komma varje fredag haha:) Vi hade det riktigt trevligt, det var kul att hänga med nån som är i min ålder. Vi skulle ju se på saw 1, men den funkade inte så det slutade med att vi såg på What happens in vegas. Riktgt kul film de där!  Nu ska jag lägga mig och läsa innan john blund kommer på besök!

Take care byebye then.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan igen,



Förlåt att jag avslutade så där snabbt & kort men Mogge kom och startade upp kortladdningen och då går det segt när man inte har bredband... sorry



Sköt om dej!



Kram på dej & Ha en bra dag Anna

Mvh

Karin & Mogge

2009-04-19 @ 00:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0