Sol, vind och vatten

Fredag: Vaknade till en strålande sol, temperaturen låg på 27-30 grader, mumma! Så vi gjorde oss redo för sol och bad.
Började med att ta en plats vid poolen sen gick vi vidare ner mot havet, och jag tog mitt första dopp:) Det var jätte varmt och skönt, ca 22 grader. Men det var stora vågor, och jag lyckades ju ramla i en sen var det inte lätt att komma på benen igen, haha. Jag flög som en vante in mot stranden och sedan ut i havet igen, jag fick mig ett gott skratt iallafall, haha. Sedan lekte jag och A i sanden, han provsmakade lite och tyckte nog det smakade helt okej, haha. Vid 11.00 gick A och jag upp till rummet, jag fixade ett snack åt han och sen var det dax att sova middag. Då passade jag på att packa upp tjejernas väska, sen satt jag bara vid datorn pratade med lite svennar. A tog sig en rejäl tupplur på 2 timmar och 45 minuter, skönt för han! Sen hängde jag vid poolen i en timma, käkade lite lunch. När klockan var typ halv 4 gick jag upp till rummet för att duscha och göra mig redo inför kvällens middag. Skulle ut och äta med några bekanta till B&G. Jag beställde fish and chips, det var gott men usch på mig att äta så fet mat när jag redan mår dåligt över hur tjock jag blivit! Hade så dåligt samvete efter så usch! Ingen mer sån mat för min del. Jag vill förminska min magsäck, då skulle jag ju slippa all denna träningen också. Sen lider jag utav nåt som jag inte vet namnet på, men jag kan inte lämna mat på tallriken, även om jag är proppmätt, Då får jag också dåligt samvete för jag menar det finns så mycket människor som inte får nån mat alls. Då känner jag mig jätte dum om jag slänger mat. Min förmiddag var jätte bra, men kvällen var mindre bra. Fick lite kommentarer som gjorde mig ledsen, men det känns nog bättre bara jag får lite sömn..
Nu ska jag se på andra avenyn, sen får det bli till att sova..

Take care byebye then.   

Kommentarer
Postat av: Emelie

verkar kul i florida:)

inte kul med tråkiga komentarer.

ååå av att läst det här längtar jag till kreta! men det är bara 4veckor kvar:)

De andra helsar//Emelie<3

2009-04-04 @ 16:15:08
Postat av: Emelie

verkar kul i florida:)

inte kul med tråkiga komentarer.

ååå av att läst det här längtar jag till kreta! men det är bara 4veckor kvar:)

De andra helsar//Emelie<3

2009-04-04 @ 16:16:10
Postat av: Peter Nilsson

Är oss din far och har ätit god mat Casper har sommnat farmor hälsar och krammar dig nu blir du väl brun när ni har så fint väder pappa krammar och pussar dig krammar från karin,kalle ,farmor PAPPA

2009-04-04 @ 22:26:58
URL: http://annakarolinanilsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja Florida är finfint:) Ja det förstår jag, men 4 veckor går fort vettu:) Jag är faktiskt mest röd, har bränt mig, konstig brukar jag ju inte göra.. Men det blir väl brunt såsmåningom. Kramkram

2009-04-05 @ 05:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0