Glad Påsk

Lördag: Idag började jag jobba klockan tio, innan de var jag ute och gick, sminkade mig osv. Gav påsk presenterna till barna idag också, som mamma hade skickat hit. Dom blev jätte glada:) Hade tänkt åka till en lekpark med A idag, men det började regna:/ Får försöka med det till veckan istället! Så A och jag lekte inne hela dagen, men hade det riktigt kul ändå:) Och när han sov middag passade T och jag på att spela TP, var jätte kul men väldigt svårt! Var mest frågor som säkert är självklara om man bott här hela sitt liv, men inte så lätta om man kommer från Sverige. Men det som är bra med det spelet är att man lär sig ju nya saker samtidigt som man har det trevligt, det gillar jag.
När A vaknade efter sin 2 timmars nap, var han som en liten solstråle:) Vi lekte med en tvättkorg i typ 1,5 h, hihi tänk att man kan ha så kul med en korg liksom. Och helt plötsligt var klockan 15.00, och jag slutade för dagen. Då passade jag på att snacka med min familj hemma i Sverige:) Verkade som dom hade en bra påskafton!
Under kvällen har B&G haft vänner över på middag, dom var jätte trevliga. Vi åt självklart god mat, tacos bjöds det på och sen var det brownies till efterrätt. Jag lovar att skärpa mig på måndag, jag menar det är ju faktiskt påsk!
Men vissa saker gillar jag faktiskt bättre nu när jag har lagt på mig lite, det enda som verkligen stör mig är magen!
Nu ska jag lägga mig och se på ett avsnitt ur gossip girl, sen får det bli till att sova.

Take care byebye then.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som Ni haft en Trevlig påsk Ni med. Vi hade lite goa vänner på besök igår. Maten blev lyckad verkade det iallafall som .. :O) Brasan gick det lite mindre bra med , brann lite sådär fisigt bara mitt inuti men Calle hade många bra idee´¨på hur man skulle kunna lösa detta...hehe i allafall igår ;O)

Annars var kvällen lugn & fin & mycket Trevlig.

Kram & Ha en bra dag! // Karin

2009-04-12 @ 12:42:49
Postat av: veronica porath

hej på dig jag har jobbat hela påsken tråkigt. Men jag var iallafall påskkärring på påskafton annars hade Alva vägrat att klä ut sig så vad gör man inte för de små barna. Idag söndag grejar håkan ivårt kök och jag börjar jobba i morgon kl 7 annars hade vi åkt till sillerud och lundsberg på grillparty men det får vi ta en annan gång. vi åker upp en sväng på måndag och äter lite midda med mormor och ger lillanna och casper sina ägg. Det känns inte som att det vatit påsk i år men vi får se fram emot nästa påsk då kanske du är hemma och firar många kramar från veronica m fam

2009-04-12 @ 15:57:06
URL: http://annakarolinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0