Harry Potter

Lördag: Började denna dagen väldigt duktig måste jag säga, när klockan var 10.00 hade jag gjort 500 situps, varit ute och gått en timma och gjort en träningsvideo. Efter det var det dax för dusch och frukost. Började inte jobba förens 17.30, så jag hade hela dagen ledig. Det var skönt, men ganska tråkigt hade typ inget att göra. Jag tog mig en tur till target, där shoppade jag loss på ja gissa. Filmer såklart, köpte Harry Potter 1-5 tänkte att jag skulle ha ett maraton här framöver.
På vägen hem från target höll jag på att få en bil i röven, är inte hundra på vems fel det var men tror att det var mitt. Borde inte ha kört bil överhuvudtaget, för jag hade jätte ont huvudet och har fortfarande. Hoppas inte jag blir sjuk, det har jag inte tid med! Men som tur var gick ju allt bra, så när jag kom hem bäddade jag ner mig i sängen och sov middag.
Ååh jag fick post idag:) Ett påskägg utav Veronica med familj, tack så jätte mycket jag blev jätte glad:)
När jag började jobba blev det till att slänga ihop lite mat till W, A och mig själv. Och det roliga var att alla åt vi olika saker, hihi. Men mätta och belåtna blev vi. A hade nåt lyckorus under kvällen, skrattade så där riktigt gott ni vet ända ner ifrån magen.:) Men vid 19.00, var det dax att sova natten för lille A. Då var det filmtajm för W och mig, såg på Harry Potter 3.
Helt okej film, men jag har sett den 5 gånger så kunde den liksom, men vad gör man inte för barna:) Slutade jobba vid halv ett, då åkte Sindy och jag till en fest i Mt Kisco. Men det var inget att ha, så vi förflyttade oss till vårat dinner istället. Där gottade vi oss rejält, åt typ kebab i pitabröd och så beställde vi cheesecake till efterrätt. Riktigt gott var det, så imorn blir det till att träna järnet, haha. Klockan börjar nu närma sig halv 4 på morgonen, så jag tror att jag ska försöka sova lite vi får nämligen gäster tidigt till morgonen.

Take care byebye then.


Kommentarer
Postat av: Lilla

Hej svejs!!!



Va kul att ni åkte och kollade in festen...Fanns de inga pissar där som va nåt och ha:)???...Själv har jag jobbat idag me, de va ganska kul faktiskt...Undrar på om jag också ska börja göra lite situps kan hända vore bra...hm...jag får tänka på det en stund;) Ha de gott KRAMIS!!!

2009-04-19 @ 23:58:55
Postat av: Anna

Hejhej,

Ja det var kul att komma ut lite, även fast festen inte var den bästa. Nej det kan jag inte påstå inte min smak, kanske skulle ha funnits nån för dig dom har långt hår och skit vettu. Ja men det är inte farligt att prova på, sen efter bara några veckor kan du göra hur nästan hur många situps som helst:)

Kramkram

2009-04-20 @ 01:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0