Bride War

Lördag: Idag har vädret varit fantastiskt:) Inte lika blåsigt som innan så havet var jätte skönt idag. Jag "jobbade" förmiddag 8-11.30 under den tiden byggde A och jag sandslott, eller jag byggde och han rev ner dem. Vi käkade brunch, mellanting mellan frukost och lunch, det var jättegott. Men jag gick nog upp typ 3 pound.. Vi badade i poolen, det var jätte kul, han skrattade sådär gott ni vet som bara små barn kan, man blir liksom lycklig utav det skrattet. När vi gick upp ur poolen kissade han på mig, haha Jag bara hmm var varmt det blev på ena sidan då, hihi. Och då var klockan 11.30 och jag slutade, tog mig ett dopp i havet.  Sen tog jag mig en promenad, tänkte jag skulle hitta lite shopping. Men det var det dåligt med, bara massa tråkiga souveniraffärer. Och jag hade ju inte de bästa gåskorna heller, ajaj skavsår flippflopp är ingen hit att ta långpromenader i! Men då vet jag ju det till nästa gång, haha. Började jobba igen vid 16.30, då tog jag med mig alla barnen ut för att leka i lekparken. Var ute tills klockan var 18.00, då var det dax för A att ta sig ett bad. Sen käkade han lite kvällsmat och så vips så var klockan 19.00 vilket betyder godnatt A. Föräldrarna skulle ut och äta middag med några bekanta, så tjejerna och jag var själva. Vi beställde mat och tittade på en film, Bride war den var helt okej. En film som du kommer gilla Lilla:) När den var slut gick tjejerna och la sig och jag grejade lite med datorn och så.
Nu ska även jag natta kudden så man kanske är lite piggare imorn. Godnatt

Take care byebye then.

Kommentarer
Postat av: Lilla

Hej Anna... Nu har jag kommit hem, har inte vart hemma på en vecka... sellere åmål göteborg åmål sellere ullared,tänk va man hinner... Själva shoppingen i Ullared vet ja inte hur ja ska beskriva...hrm...Ja vi kan säga att jag INTE va mitt vanliga jag...fick nästan inte med mig nåt hem, men de är ju bra i och för sig haha... Hur är de med dig idag då? Du verkar ha underbart väder man blir inte lite AVIS...De är inte alla som gör slag i saken och VERKLIGEN åker...Vilka upplevelser och erfarenheter du kommer ha att berätta...Bra att du ser alla filmer först så att du kan reka mig i filmvärlden Haha... Har inte sett shopaholics ännu men den står på tur nu...Ha de BÄST Puss&Kram

2009-04-05 @ 21:43:19
Postat av: Anna

Oj va du åker runt, måste vara skönt att ha kommit hem! Hmm det kan ju vara så ibland, man känner liksom inte för att handla. Men du är nog snart ditt vanliga jag:) Jodå det är allt bra med mig.

Vet du vad jag har fått reda på idag? Andra sex and the city filmen har premiär 28 maj nästa år:) Då har vi nåt att se fram emot. Åhh shop... den kommer du älska, tro mig:) Puss&Kram

2009-04-06 @ 04:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0