Tusen tack, ni är underbara!

Måndag: Vaknade återigen med huvudvärk, och kände bara för att ligga i sängen hela dagen. Hade iallafall sovmorgon så behövde inte börja jobba förens 11.00, men då jobbade jag 8 timmar i streck istället. Har varit en lång och jobbig dag, men fick post hemifrån:) Fick det verkligen på rätt dag, huvudvärken försvann inte men humöret blev lite bättre. Fick min tidning och sen så hade min familj hemifrån sätt in pengar på mitt konto, så att jag kan åka till Lisa till helgen. Så himla snällt av er, tusen tack. Jag började till och med gråta när jag såg de, så glad blev jag haha. Lisa blev också glad:)
A tog sig en rejäl nap på 3 timmar, då tvättade jag tjejernas kläder. Var det enda jag orkade med, så den resterande tiden satt jag och vilade. Det enda som är positivt med denna huvudvärken är att jag har ingen matlust, så jag behöver inte ha dåligt samvete för att jag skippade promenaden. Fast sen när jag börjar äta igen kommer jag ju gå upp lika fort igen... Menmen under eftermiddagen var A och jag på ett babygym, han hade jättekul jag ville hem och sova haha. Men jag ser framemot att åka dit med han när jag är pigg igen. Nu ska jag inta ryggläge och se på film. Samt hålla tummarna för en pigg Anna imorn! Och igen tack så jättejätte mycket!!!

Take care byebye then

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Anna hoppas du är pigg idag.Nufår du ha så roligt till helgen med Lisa.Kramar KARIN

2009-04-21 @ 09:34:53
Postat av: Lilla

Hej vännen...



Låter som du åkte på en omgång:(...Men krya på dig nu så gott du kan, Och ha en riktigt kul helg med Lisa:O) Puss&Kram

2009-04-21 @ 11:03:24
Postat av: Anonym

Sköt om dej nu & Ha en lugn & skön helg tillsammans med Lisa.

Du Karin P kan hon , det var hon som gick runt hela Nordmarken med kollekthåven i högsta hugg & ett stort plakat med en bild på Anna "stora" på magen ...hehe och det gav ju resultat...

Kram på dej från mej,Mogge & Knasen!

2009-04-21 @ 17:21:14
Postat av: Anna

Tack, det är jag helt säker på att vi kommer ha:)

Hihi, ja jag hörde om denna håven en bra håv tycker jag;)Kramkram

2009-04-22 @ 03:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0