Hemma igen.

Onsdag: Idag gick vi upp tidigt för att packa ihop det sista, och jag tror faktiskt att vi lyckades få med oss allt:) När vi kom till flygplatsen fick vi se att planet va försenat en dryg timma. Ånej tänkte jag med lilla A och allt, men det gick jätte bra han gick och flörtade med alla på hela flygplatsen haha. En riktigt tjejtjusare är han. När vi väl kom på planet upptäckte jag till min lycka att jag hade 2 sätten för mig själv, gott! Flygresan gick jättefort, måste ha tagit en genväg eller nåt hihi. Känns riktigt skönt att vara hemma igen, men jag saknar värmen. Iallafalll så hade B&G en middag idag inne i stan, så dom typ sprang in byte om och så åkte dom igen, va väl hemma i 15 minuter haha. Under kvällen har jag lagat middag till A, sen lagade jag middag till tjejerna och mig, men A han åt även då. Hungrig liten man det där. Efter det diskade jag och sen la jag A för att sova natten. När han somnat tittade tjejerna och jag på harry potter, och hade det riktigt mysigt! Nu ska jag försöka packa upp väskan, men är så himla trött så kanske väntar till imorn..

Take care byebye then.


Kommentarer
Postat av: Lilla

Hej!!!



Men du har i alla fall fått ett rejält smakprov på sommaren;O) Själv så bara väntar jag till palmerna och sanddynerna kommer fram på öa och för att inte tala om alla roliga shoppingar;););)Kramizar

2009-04-09 @ 09:22:41
Postat av: Anna

Ja det har jag faktiskt, så jag ska inte klaga, haha. Ja men om du väntar efter palmer på öa så får du nog vänta länge, hehe;) kram

2009-04-10 @ 00:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0