Regn, men ack så varmt.

Onsdag: Vaknade idag och hörde att det regnade, då blev jag grymt negativ. Och tänkte att det nog var skit kallt ute, så jag slängde på mig dubbla fleecebyxor och en tjock tröja. Energin var lika med noll, benen kändes som bly när jag sprang efter A under morgonen. Men jag tog mig i kragen och tänkte att en liten promenad får vi allt ta, och det var en bra idé för jag blev helt plötsligt piggare. Så det fick bli en lång promenad på en dryg timme, men shit va varmt det blev. Det visade sig att det inte alls var kallt ute, så jag svettades som en gris, haha. Hade klarat mig gott och väl med ett par byxor!
Efter promenaden var vi uppe i A rum och lekte, hade det riktigt trevligt. Lagade lite lunch till han vid 11.00 och sen var det dax att sova middag. Då passade jag på att lägga in tjejernas rena kläder i gaderoben, och tvätta det som var lortigt. Var ledig mellan 12.30 och 16.30, då fikade jag med Amanda. Var på biblioteket och lånade lite filmer, och så pratade jag med mamma. Och vips så var klockan 16.30, tiden springer alltid iväg när jag är ledig. När jag började igen gick A och jag ut och lekte en sväng. Sen käkade han middag och efter det var det dax för det dagliga badet. Idag åt vi den första middan som jag inte var så där jätte förtjust i, va typ degknyten med gris i och tofu och självklart grönsaker. Så nu är jag ashungrig, men har bestämt mig att jag ska vänta till frukost! När jag slutade ringde jag victor, så vi snakade i typ 40 minuter, sen kopplade vi in Lisa också. Victor var elak, han satt och käkade chips gud va sugen jag blev på svenska chips. Sen åt han polarbröd med prickikorv, gud va jag kom på att jag saknar prickig korv. 
Nu ska jag göra lite situps och sen får det bli en film som vanligt!

Take care byebye then. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Dördi!



Du ä väl för goo!! :O) TACK så jättemycket för det lite elaka kortet från Florida...det gav oss ett gott skratt länge!! Vi blev glada för att du tänker på oss både jag & Mogge. Den där gubben såg allt bra isig ut hörru , det är tuuur att vi går mot varmare tider så att man kan tina upp snart..hahaha :O)

Vi ser åxå jättemycket fram emot att träffa dej gumman , det ska bli jättekul !

Idag är jag kompat nåra timmar på morronen, ska göra en födelsedagstårta till Philip och det tar ju sin tid :O)

Nu får jag jobba vidare som alias Bagare ...;O)



Stor BAMSE kram från mej & Mogge

2009-04-16 @ 06:55:51
Postat av: Anna

Hihi, det var min tanke att ni skulle få er ett gott skratt. Ja men det är väl klart att jag tänker på er:) Ja visst ska det bli kul, vi får planera in en planeringsdag snart tycker jag!:) Kram

2009-04-17 @ 02:23:33
Postat av: Anonym

Ja det kommer nog snart ska du se ! ;O)



Kram Kram



PS : Krya på dej såg att du är på G att bli förkyld , när jag läste idag. Då vill jag att du vilar från träning , du kommer väl ihåg att Mogge har haft hjärtmuskelinflammatio 2ggr och det är av att man inte tar det lugnt när man har en infektion i kroppen. Sköt om dej du nu Gumman PUSS

2009-04-20 @ 17:56:13
Postat av: Anna

Bra de:) Jag har allt tagit det lite lugnare med den, gör bara mina situps. pussokram

2009-04-21 @ 03:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0