Biljetten är bokad:)

Onsdag: Idag började jag jobba 8.00, innan det tvingade jag mig själv till att göra 250 situps, puh det gick trögt idag. Gjorde de vanliga morgonsysslorna, så som hjälpa barna med frukosten, klä på A och så vidare. Men denna morgonen var annorlunda, jag kände mig ovanligt posetiv:) Så jag bestämde mig för att ta med mig A till en lekpark. Vi hade det jättekul, han lekte med en liten tjej som var där med sin mamma. Så det blev ju då att vi började snacka, hon var från England och jätte trevlig. Men jag önskar att han hade ett par regnbyxor, efter 5 minuter var han typ genom blöt.  När vi kom tillbaka hem var han helt slut, han hade tydligen varit uppe endel i natt sen så kämpade han på som bara den i parken. Så jag förstår att han var sliten, jag lagade en snabb lunch och sen "slängde" jag han i säng. När han somnat, hade jag massa tvätt som väntade på att vikas. Det höll mig sysselsatt i en timma, efter det hade jag rast i 3 timmar. Hmm då gjorde jag inte så mycket, sov middag, tränade, satt med datorn och tittade lite på TVn. När jag började igen var det dax för A att äta middag, B fixade iordning den och jag matade. Sen lekte vi framtills det var middag för mig och resten av familjen, åt en jättegod kycklingpaj. Efter det diskade jag sen hjälpte jag tjejerna med läxorna. Slutade när klockan var 7, då satte jag mig som vanligt med datorn. Har gjort ett test nu ikväll, åkte till Mt Kisco och köpte en cheesecake. Och jag åt den utan att ta en tablett, funderar på att min laktos har blivit bättre, och det enda sättet att veta säkert är ju att prova. Känns okej än så länge. Nu har jag köpt biljett upp till Lisa:) Ska bli så himla kul att träffa henne igen!
Nu ska jag titta klart på Over the hedge, sen ska jag sova.

Take care byebye then.

Kommentarer
Postat av: Lilla

Hejsan...



Kul att du bokat resan, ni får ha de så bra och hälsa till Lisa...kramkram

2009-04-23 @ 22:01:48
Postat av: Emelie

kul att du är mer positiv igen! kul att du äntligen kan åka till lisa:)

Kram Emelie & Co

2009-04-27 @ 20:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0