Leklek

Onsdag: Idag hade jag en riktigt heldag med jobb, började 8.00 och slutade 18.00. Men den har faktiskt rullat på bra.
Förmiddagen var lite sådär för jag var himlans trött. Men sen blev det kul A och jag hade en "gymnastiklektion" att gå på. Och vet ni vad, det stället påminnde om SkojåBus jättemycket, klätterställningen var lika fast större. Hmm kanske var därifrån dom fick idén. Det var iallfall jättekul, vi klättrade, rullade, lekte med bollar och så sjöng vi barnsånger.
Skönt att ha en aktivitet för oss båda!
Påvägen hem i bilen, kämpade jag som bara den för att hålla han vaken men det gick inte. Kände att han var tvungen att få lite lunch i magen innan han sov middag, så då fick jag väcka han. Då blev han inte glad på mig, men det gick snabbt över:) Med lite mat i magen, somnade han om och gjorde det rejält, tror han sov i 2.5 timma. Under tiden gjorde jag en grön lunch, avocado, gurka och sallad, låter inte så gott men det var det faktiskt. Sen hade jag mycket rena kläder som låg och väntade på mig. När han vaknade blev det lite mellanmål, sen lekte vi ute i 2 timmar. Vädret var sådär lagom idag, inte för varmt och inte för kallt. A och jag hade en lång dag, men den var också mycket kul:)
När jag slutade sätte jag mig i bilen och åkte för att handla lunch tills imorn. Det blir något improviserat i form av broccoli, blomkål, kalkon och champinjoner. Tror jag ska woka det, borde ju bli smaskens:) 
Nu väntar jag på att Maya ska komma, vi ska se på forgetting Sarah Marshall.

Take care byebye then.
 

Kommentarer
Postat av: Lilla

Hejsan!!!



Jag tror faktiskt att de så med skojÅbus...När Fia och Carro flyttat hem så tog ideerna fart:O) Pratade med Fia hon hälsade så mycket till dig KRAM

2009-05-03 @ 09:45:01
Postat av: Anna

Du får hälsa tillbaka:) kram

2009-05-04 @ 04:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0