Lunch i Mt Kisco

Onsdag: Usch idag när jag vaknade mådde jag illa, tror det berodde på att jag var helt sjukt trött. Men jag tog en Ipren och satte på ett smile och välkomnade dagen med öppnade armar. Hade 2 förväntansfulla tjejer till frukost idag:) Dels inför resan till Florida och sen skulle dom få reda vilken roll dom fick i skolpjäsen. Ojoj blev lite smått högljut, men det är det ofta i detta huset, haha. A och jag följde T och W till bussen, tog oss en jättekort promenad var så kallt idag. Så det blev 2.5 timmars inomhuslek. Under min rast åkte jag till Mt Kisco för att äta lunch med min granne, som är en tysk aupair. Maten var jätte god, jag käkade en kycklingsallad, tro det eller ej, haha. Sen gick jag och strossade i mt kisco och upptäckte att det finns ju affärer där, haha har jag helt missat. Dom hade Victoria Secret, Banana Rebuplic, Gap och massa fler. Kul att det finns lite shopping så nära:) Under mitt andra pass lagade jag middag till A och matade han. Sen gick jag som en svans efter han, haha. B lagade middag till resten av familjen, så vi käkade middag och sen fixade jag disken. Efter det fick jag sluta. Det första jag gjorde var att se klart på Kung Fu Panda, (orkade inte se slutet igår.) Efter det var jag illa tvungen att packa klart inför Florida imorn. Mmmm ska bli så skönt med lite värme! Sen har jag pratat med Lisa  i typ en timme, vi passade båda på att fixa naglarna:) Och nu är klockan halv 12 och jag ska upp om ca 6 timmar, för att hinna med planet. Så nu får det bli sängen och några timmars skön sömn! Godnatt.

Take care byebye then.

Kommentarer
Postat av: Emelie

hoppas du får det bra i florida!

kram från oss alla här hemma;)

2009-04-02 @ 20:36:25
Postat av: Emelie

hoppas det blir kul i florida!

kramar från oss alla här hemma;)

2009-04-02 @ 20:39:14
Postat av: Lilla

Hej min vän... De va allt längsen vi pratades vid, typ två veckor kanske...Kände en Anna längtan;O)Hemlängtan...Hm... Jag tror de liksom

hör till på ett bra sätt...Tänk på allt kul du ska hinna med och uppleva under tiden du är där...OCH tänk på allt du ska visa och lära oss när vi dimper ner hos dig;O)Själv har jag kommit hem från götet OJ nu ringer du visst.... Ja nu är ja tillbaks men nu har vi ju pratat en stund och de stillade min Anna längtan;O) Goa tjejerna va:O) Nä nu får ja nog sova klockan är två här och snart ska ja möta fru Porath på stan...visserligen om tolv timmar men jag sover ju typ nio tio nu för tiden...Måste promenera en låååång tur imorgon har liksom ätit ätit ätit sovit och ätit igen under kursen...PUSS PUSS

2009-04-03 @ 02:09:52
Postat av: Lilla

Hej min vän... De va allt längsen vi pratades vid, typ två veckor kanske...Kände en Anna längtan;O)Hemlängtan...Hm... Jag tror de liksom

hör till på ett bra sätt...Tänk på allt kul du ska hinna med och uppleva under tiden du är där...OCH tänk på allt du ska visa och lära oss när vi dimper ner hos dig;O)Själv har jag kommit hem från götet OJ nu ringer du visst.... Ja nu är ja tillbaks men nu har vi ju pratat en stund och de stillade min Anna längtan;O) Goa tjejerna va:O) Nä nu får ja nog sova klockan är två här och snart ska ja möta fru Porath på stan...visserligen om tolv timmar men jag sover ju typ nio tio nu för tiden...Måste promenera en låååång tur imorgon har liksom ätit ätit ätit sovit och ätit igen under kursen...PUSS PUSS

2009-04-03 @ 02:10:41
Postat av: Lilla

Hej min vän... De va allt längsen vi pratades vid, typ två veckor kanske...Kände en Anna längtan;O)Hemlängtan...Hm... Jag tror de liksom

hör till på ett bra sätt...Tänk på allt kul du ska hinna med och uppleva under tiden du är där...OCH tänk på allt du ska visa och lära oss när vi dimper ner hos dig;O)Själv har jag kommit hem från götet OJ nu ringer du visst.... Ja nu är ja tillbaks men nu har vi ju pratat en stund och de stillade min Anna längtan;O) Goa tjejerna va:O) Nä nu får ja nog sova klockan är två här och snart ska ja möta fru Porath på stan...visserligen om tolv timmar men jag sover ju typ nio tio nu för tiden...Måste promenera en låååång tur imorgon har liksom ätit ätit ätit sovit och ätit igen under kursen...PUSS PUSS

2009-04-03 @ 02:12:03
Postat av: Anna

Tack så mycket, tror jag kommer få det jätte kul:)

Va bra att du hade det kul i gbg. Ja men jag hittar ju nya intressanta saker hela tiden som jag tror ni vill se, haha. Och det är väl så med hemlängtan, det kommer och går liksom. Ja dom är jätte gulliga:) Lycka till med träningen imorn då! Puss&Kram

2009-04-03 @ 04:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0