Jobbig dag!

Söndag: Idag tog jag mig lite sovmorgon, vaknade klockan nio. Då försökte jag ringa hem men det var ingen som svarade, så jag tog mig en promenad. Sen hoppade jag in i duschen, och efter det gjorde jag ett nytt tappert försök att ringa hem, men ikke. Men såg att Lollo var inne på msn så jag addade henne och sa att hon skulle ringa hem till mig och säga att jag försökte ringa dem. Äntligen fick jag svar:) Men oj vad jobbigt det var, halva släkten var hemma och grillade och verkade ha det så kul. Jag ville verkligen vara med! Sen så är det väldigt jobbigt för mig att se barnen i webbcameran, börjar gråta varje gång. Saknar dem så sjukt mycket. Känns som om det känns för dem att jag har övergett dem för att ta hand om några andras barn. Blev väldigt konstigt formulerat där, men jag tror ni fattar vad jag menar. Sen saknar jag mina bröder väldigt mycket, saknar såklart alla er andra också! Men jag försöker intala mig själv att tiden bara kommer springa iväg. Men nog om de, idag har vi varit på påsklunch hos G bror. Va typ som brunch, fanns lite allt möjligt på bordet, det var riktigt gott. Sen så hade en utav mammorna som var där bakat en helt fantastisk god cheesecake, skulle nog kunna äta bara den resten av mitt liv haha. Smakade nästan som mammas philadephia (stavning?) tårta, då vet ni som har smakat den hur god den var. När vi kom hem igen gjorde jag det vanliga, satt framför datorn tröst åt lite eller okej mycket godis och sen såg jag på en film. Har pratat med Lisa, vi tittade på lite hostel i miami, ska förhoppningsvis boka flyget imorn:) Men nu måste jag gå och lägga mig, såg precis att klockan har hunnit bli halv 1.

Take care byebye then.

Kommentarer
Postat av: Lilla

Hej vännen...



Du vet så klart att du är saknad med, men de här året tror jag kommer springa iväg och vips så är du mitt i bland oss:) Förstår att de är jobbigt och se alla dessa sötisar i kameran men tänk vilken bra grej de är att dom får se dig och prata med dig...Och jag vet att dom inte tycker du övergivit dom...Du kommer i alla fall inte bli bortglömd de är så säkert som de är sagt:o)...Ett litet paket är på väg med lite smått och gott i...Ska gå och fjäska lite med farmor nu hon är lite belsebusig på mig...varför?...Jag va lite krånglig när hon skulle få i säng mig...hm säger inge mer jag tror du förstår...Haha... Love you...Puss

2009-04-13 @ 10:22:13
Postat av: Mamma

Hej min vän!

Jag saknar dig så det gör ont i hela mig:0(. Påskpresenterna blev otroligt uppskattade och allting passade. Vi har haft en trevlig påsk men inte riktigt som den brukar, du fattades oss... Puss o kram

Älskar dig!!!

2009-04-13 @ 19:50:59
URL: http://annakarolinanilsson.blogg.se/
Postat av: veronica porath

Hej min kusin vitamin. Har nu kommit hem från mormor mfl, finns inte ord att beskriva taksammheten över de underbart fina presenterna som tjejerna fick av dig,jag blev helt såld över att de var inslagna i new york times papperet. Alva skulle ha kläderna på sig till dagis imorgon och jag är tvungen att berätta att de kommer från Annastora i USA när jag lämnar henne. Hörde att du hade lite hemlängtan men att säga att 1 år går så fort kanske inte hjälper just nu men du kommer iallafall få en upplevelse som ingen av oss andra haft eller troligtvis kommer att få , kan bara säga att jag är otroligt stolt över att få berätta för mina vänner vilken stark och modig tjej du är som verkligen vågat göra detta, försök ta vara på denna tid vi finns kvar här var så säker! många krammar veronica med fam....

2009-04-13 @ 21:08:44
URL: http://annakarolinanilsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Det har du nog rätt i Lilla, dom tycker nog det är jättekul att se mig i datorn hihi. Oohh paket till mig, va kul:) Då ska jag hålla utkik i brevlådan!

Åh Mamma jag saknar dig as mycket, längtar så himla mycket tills ni kommer! Bara 6 månader kvar nu, får se till att ha mycket och göra så kommer nog tiden gå fortare. Veronica, va kul att dom gillade presenterna:) Haha, jag hade inget presentpaper, så jag tog vad jag hade. Vid högtiderna som denna kommer det nog hemlängtan vara som värst, jag vet ju att hela familjen är samlad liksom. Och vi har det ju så kul och trevligt ihop. Men som sagt jag får ju uppleva så grymt mycket, och det är ju påsk nästa år också och då ska jag vara med, haha. Kramkram

2009-04-14 @ 05:39:30
Postat av: karin porath

H EJ Anna nu är det tisdag och arbetsdag igen idag regnar det när jag skriver detta sover du kl är 9,30 här hoppas du får en bra vecka.många kramar karin

2009-04-14 @ 09:57:01
URL: http://annakarolinanilsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej karin P:)

Usch regn är inge kul, har varit gråkallt här idag med. Tack det ska jag ha, du med:) Kram

2009-04-15 @ 03:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0