Hothot

Söndag:  Brukar  vara ledig men inte idag, tror dom glömde att det var söndag. Men jag menar dom har tagit med mig på semester till Florida, och jag behöver inte spendera ett enda öre så länge jag inte vill shoppa kläder eller något liknande. Så jag skulle aldrig kräva att de skulle ge mig ledigt här, skulle tippa på att jag kommer få en extra ledig dag till veckan när vi kommer hem. Började jobba 9.00, hela familjen vandrade ner till stranden. Men A och jag stannade bara nån timme, blev alldeles för varmt för han där. Så vi gick upp till skuggan och lekte lite i lekparken, sen tog vi oss ett dopp i poolen. När vi var klara med det var det dax för han att sova middag, så vi gick upp till rummet och fixade lite lunch och sen natta han kudden. När han hade somnat käkade jag lunch, (sallad duktig hihi) men jag tog även en smörgås det var ju mindre nyttigt. Sen pratade jag med folk hemifrån och tränade lite grann kollade på Färjestad matchen, shit va dom dängde dom, hihi. A vaknade vid 14.00, så då vandrade vi ner mot poolen och jag slutade för dagen.  Då tog jag med mig tjejerna ner till havet och badade, riktigt varmt och skönt var det. Sen gick jag upp till poolen och la mig för att sola lite, första dagen som jag liksom bara låg och solade, va jätte skönt. Vid 15.30 gick jag upp till rummet för att duscha, vi skulle ut och käka middag tidigare än vanligt. Vi kom iväg tidigare men åt inte tidigare för restaurangen vi skulle till fanns inte kvar så vi åkte runt och letade efter nåt som inte fanns, haha. Så det blev inte mexikanskt som planerat, jag åt sallad och jätte räkor istället, smakade helt okej. Efter det åkte vi tillbaka till hotellet, B fråga mig om jag inte skulle gå ut eller nåt men jag har ingen lust att gå ut själv, Jag kan ju inte ens sätta mig och ta en drink, om jag hade kunnat gjort det skulle jag ju ha träffat folk. Så istället har jag bara suttít på rummet och tråkat. Är lite förbannad på mig själv också, käkade ett muffins, hade ju faktiskt skött mig ganska okej ett tag nu. Men tror jag ska fixa piller som minskar aptiten, för den är på tok för stor! Fick en fin kommentar förut också. Va påväg med A upp till rummet och då kom det en städerska, och vet ni vad hon sa?? Att min mage var väldigt fin med tanke på att jag hade fått barn ganska nyligen, jag bara Ööööö han är inte min. Vet inte riktigt hur jag ska takla det...
Men nu ska jag försöka sova lite, Godnatt.

Take care byebye then.

Kommentarer
Postat av: Lilla

Hej... Tror du ja blev snopen när jag såg att kommentaren kommit fram...vet inte ens hur för jag skrev aldrig de där bokstäverna haha. De va i samma veva som du ringde och så va de förra gången me:O) Jag lär mig nog haha...Goa räkorna lät...inte riktigt som de jag åt skulle tro att de va något mindre:(...härliga bilder du tagit, vill också va me...men sommaren kommer nog hit till slut,jag och carina har skruvat ihop mina knallgula stolar till balkongen dom blev så fina så...krister va med och kollade så vi gjorde rätt haha...du måste berätta hur de va i Maimi eller Miami eller hur de nu stavas, hur svårt kan de va egentligen;)KRAMIZAR

2009-04-06 @ 22:34:07
Postat av: Lilla

Förvirrade jag:)Blev sååå gla när du sa att satc 2 kommer så jag glömde totalt bort de haha...absolut nåt att se fram emot:)kram

2009-04-07 @ 00:19:26
Postat av: Lisa

haha ja den komentaren var rätt fin faktiskt

2009-04-07 @ 01:42:26
URL: http://lisaholby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0