Florida är nu bokat:D

Tisdag: Ojoj idag var jag jätte trött när klockan ringde, puh fick dra mig själv ur sängen. Drömde massa skumt också, det var en liten bebis som hade blivit kidnappad, och jag kämpade som bara den med att rädda han, men jag vet inte om jag lyckades för jag vaknade av alarmet. Hmm drömmen kanske fortsätter inatt... A och jag tog en riktigt lång promenad, en dryg timma var vi ute i det kyliga vädret. snacka om att jag var slut efter det, mycket uppförsbackar var det. Men det är bra för mig det, hihi. Jobbade bara till 11.00, sen hade jag ledigt i drygt 5 timmar. Under min lediga tid var jag i Mt Kisco med Sindy och käkade på Cosi, har ju fått en ny favvo sallad där:) Asså att inget sa åt mig i Sverige att prova dressing på sallad, ja det förstår jag inte. Är säker på att jag hade gillat svenks sallad också då! När jag kom hem igen pratade jag på skype med familj och vänner hemifrån och sen tittade jag klart på The Love Guru, haha sjukt rolig film ju. Mike Myers är ju så himla bra!! Började jobba 16.30 igen, då blev det till att leka med A , mata han, bada han, ja det vanliga helt enkelt. Mmm fick jätte god middag idag, pasta med vitlöksshrimps i. Och efter middan var jag duktigt sprang upp till badrummet och borstade tänderna innan jag hann synda, haha. Idag har Lisa och jag bokat flygbiljetterna ner till Florida, IIii ska bli så kul:) Men jag hade 2,50 svenska kronor för lite på mitt kort, så Lisa fick betala min ditresa, haha. Så för min del blev det riktigt billigt, haha;) Imorn ska vi planera lite mer, så som vart vi ska bo och när vi ska åka över till Bahamas mm.
Nu får det bli en film innan John blund kommer på besök:)

Take care byebye then.

Kommentarer
Postat av: Mamma

En överraskning är på gång...Nyfiken...

Det är nog den stora vårtröttheten som har drabbat dig. Hoppas du blir piggare snart.

Puss&kram

2009-04-15 @ 21:25:42
URL: http://annakarolinanilsson.blogg.se/
Postat av: Mamma

En överraskning är på gång...Nyfiken...

Det är nog den stora vårtöttheten som har drabbat dig, hoppas du blir piggare snart. Nu har du ju iaf en veckas semester att se fram emot.

Puss&kram

2009-04-15 @ 21:28:05
URL: http://annakarolinanilsson.blogg.se/
Postat av: Lilla

Hejsan vännen...



Kul att ni bokat:) ni kommer att få de sååå härligt kan jag tro;) Konstigt att de blir pengar borta bara så där, vips så räcker de inte...tur man har vänner som backar upp en vid sånna tillfällen:) min usa resa blev också förskräckligt billig när vi bokade, men carinas blev dubbelt så dyr...Jag förstod aldrig varför;O) Haha... Tack för kortet:O) Carina hälsar jättemycket...KRAMIS!!!!

2009-04-15 @ 22:20:28
Postat av: Lilla

Hejsan...



Kul att ha något att vänta på:) när åker ni då? Kramis

2009-04-15 @ 23:06:14
Postat av: Anna

Nämen nu var du inte snäll mamma, göra mig nyfiken på detta viset. Vadå för överraskning? :)

Ja visst är det konstigt, pengarna bara försvinner. Men som sagt det är ju tur att man har snälla vänner:)10 juli bär det iväg:)Hälsa tillbaka. Puss&Kram

2009-04-16 @ 03:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0