Beroende!

Tisdag: upp i ottan igen, eller iallafall vid kvart i sju började jobba halv åtta. Fortfarande huvudvärk......
Under morgonen hjälpte jag tjejerna med frukosten, matade A och mig själv. Under förmiddagen följde A och jag med B till pysselaffär, en jätte stor sådan. Fanns i stort sett allt man kan tänka sig inom det området. Men A tyckte inte det var så där jättekul, han var ju tvungen att sitta i vagnen. Och nu har han börjat få en riktigt stark egen vilja, vilket är bra i framtiden men just nu är det mest jobbigt. Var ledig i 5 timmar mitt på dagen, började med att sova middag en timma. Sen ringde Maya, hon har äntligen kommit hem igen:) Så vi tog oss en tur till Mt Kisco, käkade lunch på Cosi och var på traget. Självklart kom jag ut med 2 filmer, jag kan inte behärska mig haha. Men jag måste säga att vara beroende av att köpa filmer är ganska lindrigt, finns mycket värre saker man kan bli beroende av! Så nu har jag inte dåligt samvete för de längre, haha. När jag kom hem igen så tog jag och sov lite till middag, tror det var bra för huvudvärken kändes lindrigare efter det. När jag började jobba igen var det dax för A att äta middag, så då fixade jag det. Sen tog B med sig A för att hämta tjejerna, dom har pjästräning efter skolan så 2 dagar i veckan är dom på skolan till 17.30. Iallafall så lagade jag hamburgare under tiden, och gud va äckligt det var. Kom blod ur dom och grejer, uschusch. Slutade vid 19.00, och kände då att jag verkligen behövde komma ut och röra på mig. Så jag skrev och fråga om Sindy ville bli med och det ville hon, var mycket kul att ha någon att promenra med. Vi var väl ute i en timma, kändes mycket skönt efteråt, det dåliga samvetet rann av mig. När jag kom hem hoppade jag i duschen och sen satte jag mig framför datorn. Nu ska jag gå och se om tvätten är klar, och efter det får det bli en film.

Take care byebye then

Kommentarer
Postat av: Lilla

Hejsan vännen...



Va kul att Maya äntligen kommit hem:) De är helt okey att va beroende utav filmer, suget blir mindre med åren;) så köp dem med gott samvete...Själv har jag varit hos karin och mogge där fick jag en brakmidda med super god kyckling, smarrig efterrätt med bilar glas grädde körsbär och sist men inte minst chokladsås...mums...sen gjorde vi pink lemonade en citrondricka som blev cerise utav rödbetor...tog en liten stund innan den riktigt rosa färgen kom men den som väntar...för den blev verkligen jättegod...sen sist har jag gjort hela 40 sit ups också:O) du vet jag använde min roller magtränare...gick väl så där bra...Ha de BÄST...Puss

2009-04-22 @ 22:33:04
Postat av: Anna

Ja det är skönt att hon är tillbaka:)

Oj vad hon slog på stort då, det lät väldigt gott:)

Sedär ja, snart klarar du 100;) Keep up the good work! Puss&Kram

2009-04-23 @ 04:25:36
Postat av: Emelie

Hej:)

min dator har fått virus så får gå in på mammas, blir tuvär inte lika mycket läsning då:(

så har missat några dagar. ajaj inte kul med huvudverk. ha det bra!!!

2009-04-27 @ 20:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0