Shoppat:)

Tisdag: Började jobba 7.30, astrött var jag. Käkade frukost den bestod av ett ägg, vilket den kommer göra varje morgon en tid framöver. Måste säga att dieten funkar bra, jag menar jag känner mig inte alls så hungrig som jag trodde jag skulle göra. under förmiddagen åkte A och jag till parken, och det hände en märklig sak. Lyckades träffa en svensk tjej där, och till råga på allt så bor vi bara 5 minuter ifrån varandra. Konstigt att vi inte stöt på varandra tidigare.
Hade 5 timmars rast idag, då åkte jag med Maya till Westchester Mall. Hon skulle köpa sig en dator, men när vi kommer dit är mac affären stängd pga ombyggnad. Så vi åker till ett annat Mall, shit det var skit stort där finns det nåt för alla!
Jag blev på shopping humör och impulsköpte 6 klänningar/tunikor och ett linne, men det behövdes hade ju nästan inga sommarkläder. Men stakars Maya fick ingen dator där heller, den fanns inte på lager så den skickas hem till henne. Tråkigt när hon äntligen hade bestämt sig, menmen hon får den säkert i slutet på veckan. Började jobba igen 16.30, då lekte A och jag ute i trädgården. Vädret är helt underbart här, ca 30 grader:) Men det är ju bara april, kommer nog bli jobbigt varmt i sommar. När jag slutade tog jag mig en kort promenad, får ta tag i träningen igen! Men jag känner att det kommer jag göra imorn, haha. Nu ska jag lägga mig och läsa innan jag tar natten.

Take care byebye then

Kommentarer
Postat av: Lilla

Hejsan svejs!!!



Visst är de konstigt ibland, helt plötsligt träffar man på nån så där...Kul att ni bor så nära då kan ni ju träffas om ni vill. Åh härligt med shopping helt klart ett måste med impulsköp då och då, själv gör jag de rätt ofta försöker att låta bli och tänka mig för, men när man tror att man inte överlever utan då är de verkligen inte lätt Haha...Tur att man har Veronica och ladda på då och då haha... Synd om Maya då som inte fick nån dator, men de blir väl nån mer shopping...kanske...eller...;O) Ledig dag har jag idag, ska ta och åka till Malin och fika en stund sen får de bli sellere i eftermidda och så en promenad också... skulle nog ta ett bgesök på Nice och ÖB utifall man hitta nåt kul;O) KRAMISAR

2009-04-29 @ 09:51:24
Postat av: Lisa

Haha det var inte dåligt med 6st du!;P Va schysst av B att köpa boken till dej förresten

2009-04-29 @ 17:00:40
URL: http://lisaholby.blogg.se/
Postat av: veronica porath

hallå där skönt med lite försommar kan jag förstå ,kul att du träffat en ny tjej hoppas att ni kommer ha kul ihop när ni bor så nära. När det gäller shopping så ligger jag lite i lä jämfört med dig lilla och tina men imorgon tosdag skall jag till ullared och shoppa hoppas att jag ochså kan hitta lite sommar kläder. inatt 02.30 skall vi köra emelie och lisette till landvetter, flyget går 07 till kreta så då åker jag och håkan till ullared sen efter det till varberg i 2 nätter kommer hem på lördag hoppas det blir en trevlig helg . ha det så himmla bra många krammar vera med flera....

2009-04-29 @ 19:19:46
Postat av: veronica porath

hoppsan blev visst lite stavfel här och var!!!!

2009-04-29 @ 19:21:47
Postat av: Anna

Mmm jag gillar att impulshandla, jag är ju faktiskt bra på de haha. Javisst var det snällt, håller på att lusläsa den nu;)Ja det är så skönt att slippa jacka och stövlar, men det kommer nog bli för varmt här. Nämen va kul, då får du shoppaloss:) Ååh nu är hon nervös kan jag tänka mig, du får hälsa dem en trevlig semester! Och att hon ska vara rädd om sig! Skönt med lite semester för er med, ha det jättebra:) Kramkram

2009-04-30 @ 02:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0