I love Dior!

Tisdag: Sista dagen i paradiset, så jag tog på mig bikini för att gå ut i solen och njuta till max. Men det var svinkallt, blåste och hade sig. så jag bytte snabbt om till långbyxor och tröja. Så jag ändrade mina planer, bestämde mig istället för att åka till ett mall och shoppa. Hittade en jättekul affär med massa FOXkläder, men var snål och tänkte nej jag behöver inte det här. Sen hittade jag en Guess väska, som hade ett okej pris ca 1200kr, Så jag tänkte om jag inte hittar nåt annat så kan jag köpa mig den. Fortsatte min lilla shoppingrunda in på en solglasögon affär och fick uppleva kärlek vid första ögonkastet. Var ett par brillor från Dior, kostade 345 dollar jag bara nej Anna det är alldeles för dyrt. Och då kom expediten fram och säger det är 25% rabatt på dem, jag ska ha dem sa jag då, haha Påvägen ut kände jag ett lyckorus, jag köpte mig lycklig haha. Sen kom jag tillbaka till hotelet och fick världens ångest, Aaa 3000 för ett par solglasögon kunde ju ha fått hur mycket som helst för de. Men pratade med Mamma och hon sa att om jag hade varit hemma i Sverige så hade jag brännt dem pengarna på festande och annat onödigt. Det har hon nog rätt i, sen har jag faktiskt inte handlat så där jätte mycket här. Så jag bestämde mig för att jag var värd dem, kan ju se dem som en tidig 20 års present till mig själv haha. Vid 17.00 åkte vi ut för att käka middag, blev mexikanskt idag istället. Jag käkade tortillachips med köttfärs och ost, tråkmåns men det var jättegott. När vi kom tillbaka till hotelet gick jag upp och la A för att sova natten. Resten av kvällen packade vi ihop våra resväskor för imorn åker vi hem till NY. Nu ska jag kolla lite svensk webbTV sen
får det bli lite sömn, godnatt.



Take care byebye then.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej min vän!

Bra att du beslutade dig för att behålla solglasögonen, du har ju själv jobbat ihop pengarna. Du kan ju se dom som en exklusiv souvenir från Miami ;0). Kram

2009-04-08 @ 21:47:36
URL: http://annakarolinanilsson.blogg.se/
Postat av: Lilla

Hej där!!!

Förstår att du behöll Dior:) De tyckte jag också du gjorde rätt i...efter vi pratat tänkte på att ibland behöver man lite impulsshopping,OCH tänk de är inte varje dag man har ett par DIOR på sig...ÄKTA dessutom...Jag är bara lite avis:O)puss

2009-04-08 @ 23:44:46
Postat av: Anna

Jag är också glad att jag behöll dem:) Dom är så jag, haha. Nu håller jag på att spara till en matchande väska;) Har bestämt mig för att skämma bort mig själv hemskt mycket i år! kramkram

2009-04-10 @ 00:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0