Packat

Tisdag: Idag hade jag klockan på 6.30, tänkte jag skulle gå ut och springa innan jag började jobba. Men sängen var väldigt skön, så jag pallade inte. Sov en timme till sen gick jag upp och gjorde situps och gjorde mig redo inför att jobba. A och jag följde tjejerna till bussen, sen blev det en promenad i det fina vårvädret:) Vi promenarade i ca 45 minuter, efter det gick vi in och lekte i ett par timmar. Sen var det dax för A att sova middag, då passade jag på att vika tvätt och äta en snabb och nyttig lunch:) Och vips så hade jag min rast, då var det ingen återvändo på med träningskläderna och ut och springa. Men hade inte tid att springa mer än 20 minuter, men det är ju bättre än inget iallafall! Tog en snabb dusch. Sen åkte jag till banken, posten och sist men inte minst Target. Skulle ju försöka hitta lite shorts, men hittade inga jag ville ha så fick bli en bikini istället. Och denna gången kom jag ihåg att köpa dataväska, yay:) Tänkte att jag får shoppa sommarkläder i Florida istället. Började jobba 15.30 igen, då hämtade jag W vid bussen och åkte direkt ner till biblioteket. Hon skulle låna fler böcker inför Florida, jag har aldrig vart med om barn som läser så här mycket. De läser typ 3 böcker i veckan, och det är inte tunna böcker. Idag åt vi grillat till middag, jätte gott var det! 
Sen har jag inte käkat godis eller kakor idag heller, duktig haha. 
Har packat inför Florida nu ikväll, ååh vad hemlängtan jag fick när jag luktade på kläder som jag inte har använt här än. 
Dom luktade liksom hemma, men det är ju typ bara 10 månader kvar nu.
Nu ska jag bädda ner mig i sängen och se på Kung Fu Panda, Godnatt.

Take care byebye then.  

Kommentarer
Postat av: karin porath

Vill önska dej en trevlig semester i florida nu blir du brun och fin lyckost.som får vara med om så mycket många kramar karin.p

2009-04-01 @ 14:38:47
URL: http://annakarolinanilsson.blogg.se/
Postat av: karin porath

Vill önska dej en trevlig semester i florida nu blir du brun och fin lyckost.som får vara med om så mycket många kramar karin.p

2009-04-01 @ 14:40:57
URL: http://annakarolinanilsson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag blir imponerad av din självdiciplin när det gäller kakor och godis (+träning). Nu blir det sol bad och härliga dagar en vecka framåt ;0), ett och annat vattenkrig kanske. Ha de' gött :0)

2009-04-01 @ 22:35:52
URL: http://annakarolinanilsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Ååh tack så mycket:) Ja ska bli väldigt skönt med lite sol och förhoppningsvis lite färg!

Jo det har ju faktiskt gått riktigt bra fram tills förut, råkade äta lite donuts. Skulle bara kolla när dom gick ut, och då kom den där ljuvliga doften och det var kört, attans också! Menmen har ju skött mig ganska bra förutom det. Vattenkrig kommer det nog bli ja, haha. kramkram

2009-04-02 @ 05:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0