Gossip Girl

Torsdag: Vaknade typ halv åtta imorse, säkert bara för att jag inte behövde gå upp tidigt. Men det är ju faktiskt ganska skönt att komma upp i tid, man hinner så mycket på en dag då! Det var skönt att sova i mitt lilla rum igen, även fast hotellsängarna var mycket större och så. Under morgonen tittade tjejerna och jag klart på Harry potter från gårdagen, sen sminkade jag mig och gjorde mig redo för att åka till B´s mamma. Det är ju nämligen pass over idag, så vi skulle dit och fira det med dem. Påvägen dit säger B att hennes mamma har förberett texter som vi alla ska läsa högt för varandra. OMG Aaa panik, skaska jag också läsa?? sa jag, japp alla måste läsa. Ooh shit, jag som hatar det! Det är liksom nåt av det värsta jag vet, och nu skulle jag bli tvungen att göra det på engelska också. Var riktigt nervös, men det gick riktigt bra svimmade inte och stammade inte så mycket, haha. Pass over var iallafall nåt jag aldrig någonsin skulle kunna se min familj göra, haha sjunga på nåt kontstigt språk och ha roliga hattar på huvudet. Men det var jättekul att få uppleva det:) Maten var som vanligt jätte god, efterrätten var sjukt god. B´s mamma hade bakat de godaste brownies jag någonsin ätit, och hennes syrra hade bakat en asgod cheesecake. På måndag ska jag bli duktig igen, inga mer kakor eller godis.
När vi kom hem satt jag med datorn en sväng, sen gick jag ut på en timmes promenad. Var perfekt promenadväder, inte för varmt och inte för kallt. Efter det grejade jag med datorn igen. Sen fick jag tvångstankar, var bara tvungen att åka och köpa lite filmer, haha. Slutade med att jag kom hem med Gossip Girl säsong 1, What happens i vegas, over the hedge och pirates of the caribbean 3. Då har jag iallafall något att göra i helgen. Spenadera denna kvällen åt att kolla på What happens in vegas, den var helt okej. Nu ska jag försöka få tag på Lisa, sen får det bli sängen. Godnatt

Take care byebye then.

Kommentarer
Postat av: Lilla

SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA...Du måste bara göra en pass over med oss när du kommer hem, jag skulle bara älskat att vart med haha. Tänk va roligt och få med hela våran "BIG FAMILY" kanske inte sååå lätt att få med alla men på nåt vis så brukar de ju gå och du har ju en stund på dig att klura ut hur:O)Ha de BÄST kramiz

2009-04-10 @ 10:05:54
Postat av: Lilla

SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA...Du bara måste göra en pass over med oss när du kommer hem...Jag skulle bara älskat och vart med...Tänk och göra de med hela våran "BIG FAMILY" kanske inte helt möjligt men de brukar ju gå på nåt vis och du har ju en stund på dig att klura ut hur...:)en jätte GLA PÅSK KRAM TILL DIG...

2009-04-10 @ 10:23:19
Postat av: Lilla

Ja som du ser min vän så är klipska Lilla i farten...Tålamod...nä...En dag händer de nog bara och jag förstår att jag behöver BARA skriva en STORY om samma sak haha...;)

2009-04-10 @ 10:27:13
Postat av: Karin Karlsson

Hahaha ! Gud då hade jag dött om det hade varit jag! :O) Låter ju kul sådär i efterhand när det verkar ha gått bra i slutänden! ;O)

Kram Kram Kram

2009-04-10 @ 22:15:41
URL: http://annakarolinanilsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Hmm jo men det kan jag nog ordna Lilla, haha:)

Ja Karin det var inte långt ifrån ska du veta, haha.

Men som tur var överlevde jag:) Kramkram

2009-04-11 @ 05:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0