Ökade idag:)

Torsdag: Började inte jobba förens 13.30 idag, skönt att ha hela förmiddagen ledig. Vaknade vid 8.00, rullade ner på golvet och gjorde situps, ökade med 50 per gång idag, Sen gick jag raka vägen ut för en långpromenad. Var hemma igen drygt 9.00, fler situps sen hoppade jag in i duschen. Efter det började hungern komma, åt riktigt nyttigt, ett knäckebröd och fruktsallad. Efter det åkte jag till Mount Kisco för att handla mat tills imorn. Ska laga middag med min granne Sindy, hon är från tyskland. På menyn står det Potatisgratäng, ungsbakade rotfrukter/grönsaker och panerad fisk, Mmm gott längtar redan. Får hoppas att hon gillar fisk, för det glömde jag såklart fråga. När jag var mitt i shoppingen ringde Amanda och undra om jag ville med på lunch, men fick tacka nej kände att det blev lite tight med tiden. Tog mig en sväng på Target och lyckades hitta Bourne triologin, den ska G få i födelsdagspresent. Men han fyller inte år förens nästa vecka, det kliar i mina fingrar, vore det jätte oförskämt att titta på dem först haha? Påvägen hem köpte jag med en sallad från cosi, lika gott denna gången med:) 
När jag började jobba så behövde A sova middag, han hade haft fullt upp hela morgonen och missat det. Så jag la han och efter det hade ingenting att göra, tjejerna var på skolan och huset var nystädat. Jag passade på att lata mig, sätte mig i en skön soffa och bara tänkte. Men råkade bli lite trött i ögat så slummrade till i typ 10 minuter, man får inte sova på jobbet, illa illa! Nu ska jag ringa Lisa, kanske skulle boka hostel idag.:)

Take care byebye then

Kommentarer
Postat av: Lilla

Hej vännen...



Jag tycker allt du borde kolla filmerna så de funkar...kan ju faktiskt va nåt fel på dem;O)...Kanske inte så bra att sova på jobbet, Men man får faktiskt va lite trött ibland;O) Ha en Jättego dag Älskar dig Puss

2009-04-17 @ 10:54:38
Postat av: Anonym

Hej Dördi!



Äsch självklart måste du kolla så att filmerna funkar... ? Här har det nog varit en helt vanlig fredag man är ganska trött efter veckans jobb men ändå mycket nöjd. Mitt jobb ger mej samtidigt såå mycket! Har fått reda på att det även kan bli lite andra uppgifter i vardagen på jobbet och det kan bli kul. Mogge har grejat i garaget och emellanåt skruvat upp en spånskiva under trappen då & då ;O)

Vi har kollat på Talang på TV4 som jag egentligen inte vet vad jag tycker om ... men det går ju att kolla på i brist på annat. hehehe

Jag & Lilla har stor sorg så Kulturfestivalen i Åmål är inställd för i år men vi har idag beslutat att vi ändå sammanstrålar någonstans...och.... :O)

...mår bra ändå---hehe



Nu har Mogge gått & lagt sig så jag får nog åxå tänka på att gå och lägga mej.

Kram & Ha det så bra!

Mvh

Din egen Moster

2009-04-17 @ 23:07:48
Postat av: Anna

Ja får nog ta och göra de, man vill ju inte ge bort nåt som inte funkar liksom, haha;) Nja talang är väl inte det bästa som finns, men i brist på annat som du säger så funkar det väl:) De var ju tråkigt, ni får arrangera en egen kuturfestival då! hihi kramkram

2009-04-18 @ 06:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0