Stressad delux

Torsdag: Vaknade i samma sekund som alarmet började tjuta, var lekande lätt att komma upp idag. Kan ha varit det fina vädret jag tyckte mig se bakom rullgardinen. Sminkade mig till och med innan jag började jobba, det händer inte ofta nu förtiden. Idag är det G födelsedag, av mig fick han Bourne triologin det blev han glad för:) Förmiddagen gick fort och lätt, jobbade bara 3,5 timme. Men sen så skulle jag jobba tills 24.00, B och G skulle in till stan på nån musikal. 
Var bjuden på lunch idag till en norsk tjej som heter Lise, det var jätte trevligt. Maten var god, efterrätten var super:) Var skönt att få prata lite svenska, är ju nästan så jag glömmer bort det, hihi. Började jobba 15.00 igen, A sov då fortfarande middag jag blev faktiskt tvungen att väcka han. För vid halv 4 skulle vi hämta T vid bussen, och innan det skulle han äta lunch. Det var då stressen började, men vi hann hämta henne i tid. Vi åkte till gymnastiken och släppte av henne där, och då lyckas jag parkera in mig själv på nåt jävla vänster, jag skyller på att jag var stressad. Men det värsta var att jag var tvungen att komma ut för jag skulle hämta W om 15 minuter, och jag kunde inte ringa B för dom var ju i stan. Shit vilken panik jag hade, men hade väldigt tur ägaren till bilen brevid som jag stod förnära kom så hon fick åka iväg först. Med andan i halsen lyckades A och jag komma i tid även för att hämta W. Då åkte vi hem, W gjorde läxor, jag stoppade in lasagnen i ugnen och A lekte för fullt. Kvart i 6 packade jag in dem i bilen igen, åkte ner för att hämta T. Men då visade det sig att hon slutade halv 7. Aaaa in med dem i bilen igen, hem för att stänga av ugnen tillbaka för att återigen hämta henne. Denna gången lyckades vi:) När klockan var 10 i 7 satt vi och åt middag, haha bättre sent än aldrig. Och maten var asgod! Men vi avslutade kvällen lugnt och stilla genom att titta på american idol:) När jag hade nattat tjejerna slängde jag mig i duschen. Och nu försöker jag packa, åker ju till Lisa imorn:)

Take care byebye then.

Kommentarer
Postat av: Lilla

Hejsansvejs...



Här är de supersol, fyra lediga dagar, gått en promenad och kl är bara kvart över åtta:O)...

Låter som mig ungefär...haha...tänkte på parkering och stress typ... glömde ju säga att Ida och Erika hälsar så mycket till dig de va inne på kicks igår, de äker till egypten på tisdag morron Louise och Ida på vero moda ska också med så de får de nog kul...Erika va imponerad av dig att åka iväg så här på ett helt år, hon har ju också vart iväg lite så men inte så långt...Ha de nu sååå kul Puss&Kram

2009-04-24 @ 08:54:26
Postat av: Anonym

Hej Dördi!



Ha en Trevliger resa nu ! :O)

Du får börja prata med dej själv vettu så att du inte blir som Arnold och glömmer bort hur man pratar...hehe.. det vore ju tråkigt... ;O)

Idag är det strålande sol har kört bil nästan hela min arbetsdag ,har hämtat varor i Karlstad & Arvika

Det är verklgen underbart idag , värmen har kommit och den där isiga "göbben" börjar att tina upp nu....mycke vatten blir rä ..;O)Tänkte spara det i en hink och vid tillfälle så kanske Anna förder över sig.,.you never know... ;O)



Kram nu & Ha det så bra!

Kramisar

Karin

2009-04-24 @ 17:29:18
Postat av: Anonym

Fasen ! KOllar & kollar för att se om du har nått att berätta efter din lilla tripp till Boston ,,,,men icke ;O) Den som väntar på nått gott... Kram på dej dördi

2009-04-26 @ 15:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0