Bye Chappaqua, Hello Florida:)

Torsdag:  Vaknade av alarmet 5.30 imorse, men det var ganska lätt att komma eftersom det var dax att åka till Florida:)
Så jag tränade lite och packade det sista och vips så var klockan 7, och det stod en bil utanför som skulle ta oss till flygplatsen. Vi flög från en pytteliten flygplats, dom flyger bara inom landet. Men den var fin och det var väldigt lätt att hitta.
Lämnade westchester bakom oss vid 9 och landade i Florida vid 12. A var jätte duktig hela resan, han sov till och med lite middag. Tjejerna skötte sig också jätte bra:) Puh vad varmt det var när vi kom ut från flygplatsen, hih jag hade såklart jeans, munktröja och skinpaj. Men jag fryser inte när vi kommer hem iallafall. Så vi hämtade våran hyrbil, som btw är en likadan vi har hemma fast annan färg. Sen åkte vi till hotellet och checkade in, men rummet som vi fick var inte som dom hade tänkt sig, så vi fick byta till ett finare.:) Efter det hoppade jag i bikinin och vi gick ner till stranden, men badade inte kände inte ens på vatten. Jag bara låg och njöt av solen:) Sen åt vi en välbehövlig lunch vid poolen, jag beställde kyckling med sallad i nåt vitlöksbröd smakade sådär. Men jag fick friterade sötpotatis pommes frites till, Mmm dom var super goda. Sen hängde vi vid poolen resten av eftermiddagen. B och G tog med sig tjejerna ut och åt middag, A och jag stannade "hemma" för det var nästan läggdax för han. När jag hade lagt han, fixade jag internet på datorn och pratade med lite folk hemifrån, alltid lika kul:) Sen kom tjejerna hem och vi pratade och skrattade lite innan det var dax för dem att natta kudde. Och nu sitter jag här med datorn och nördar mig, haha. Men nu ska även jag natta kudden, kommer nog bli en kul dag imorn som kräver energi. Godnatt.

Take care byebye then. 

Kommentarer
Postat av: Karin Karlsson

Halloj!

Är nyfiken på vart Ni befinner i Florida? Du kom inte ihåg namnet när vi pratade på telefon.. Det låter som att Ni har ett underbart väder , det gör mej glá ;O)

Här i Sverige skiner solen åxå och det är rena våren ,,,jättegött! Nu ska vi snart åka till yrvädret Casper och gratta den lilla krabaten :O)



Kram på Er & Ha en underbar resa

// Karin & Mogge

2009-04-03 @ 16:20:13
URL: http://annakarolinanilsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Hejhej:) Vi är i Fort Lauderdale, helt underbart fint:) Temperaturen ligger på ca 27 grader i luften och 22 i havet, perfekt:) Ska försöka lägga ut lite bilder ikväll, så du får hålla ögonen öppna;) Kramkram

2009-04-03 @ 18:31:41
Postat av: Karin Karlsson

VA KUL!:O) Jag antar att Ni även ska till Orlando ? :O) Låter helt fantastiskt ! Vi kommer definitivt att hålla ögona öppna , men nu måste jag nog gå och lägga mej , Knasen säger att det är hög tid att sova ;O) Kram & Ha det fortsatt bra i det fina Florida KRAM från alla 3

2009-04-03 @ 22:39:24
URL: http://annakarolinanilsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Nej de ska vi inte, det enda stället vi ska till som jag vet om Miami. Helt okej för mig:) kramkram

2009-04-04 @ 03:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0