CA!

Nu var det sjukt längesen jag bloggade, men jag har helt enkelt inte kännt eller haft tid för det! Har hänt endel sen sist, jag har tex, haft min första semestervecka. Den tillbringade jag nere i Miami tillsammans med Lisa, vi hade det mycket bra och kul. Nu befinner jag mig i Kalifornien tillsammans med min värdfamilj, här är det helt underbart!! Stormtrivs i den heta solen och den svala poolen. Bor i ett jättefint hus! Om dagarna hänger jag vid poolen med August och på min lediga tid tränar jag och shoppar. Life is good. Nu måste jag sova, godnatt!

Take care byebye then!

Kommentarer
Postat av: LIlla

Hej!!!!



Ja de va väldans va du är upptagen nu för tiden...Haha...Men de är härligt de, förstår att du trivs med detta liv!!! Ha de så kul i Californien såg ju jättehärligt ut...Puss&Kram

2009-08-04 @ 19:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0