090217

Hmm an sa lange har denna veckan varit riktigt jobbig.
Jag har nagot som kallas kultur chock! De innebar att man ar jatte
kanslig och grater mycket samt att man langtar hem sjukt mycket.
Men for tillfallet kanns de jatte bra, de ar jobbigast pa formiddagen.
Idag har jag passat A och sa har jag lagat middag till familjen, potatisgratang
dom gillade det jatte mycket. Sa de var roligt:) Efter maten akte jag B ut och typ "ovningskorde", mest
for att jag ska lara mig vagarna, de gick ocksa bra:) 
Imorn ska G ta med sig W&T och aka skidor.  Jag,B&A stannar hemma, far nog bli en promenad.
Sen pa torsdag ska vi in till NYC yay, de ska bli jatte kul:)
Nu ska jag ga och ringa Lisa.

Take care byebye then:)

Kommentarer
Postat av: veronica porath

hej gumman, ser att du tycker det varit en tuff start men det vänder nog snart skall du se, du är en framåt tjej med mycket skinn på näsan.

Tänker på dig många kramar veronica m fam.

2009-02-18 @ 20:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0