Forsta helgen hos familjen!

Lordag:
Alla <3 dag var det da sa familjen tog med mig ut pa valentine middag:)
Var pa ett diner, jag at fish&chips gottgott. Sen akte Jag,B&T pa bio,
Confessions of a Shopaholic. Riktigt rolig faktiskt! Lilla om du laser detta sa rekommenderar
jag denna filmen till dig, tror de ar en film i din stil:)

Sondag:
Jag borjade dagen med att langta hem sa jag nastan dog.
Efter de nar jag insag att jag skulle overleva sa akte jag,W,T&G till ett badhus.
Och usch va mycket klor dom har i vattnet, riktigt ackligt va de!
Nar vi kom hem bestallde vi pizza till middag.
De ar helt sjukt, dom kan nastan fa vad som helst hemkort.
B berattde att nar dom bodde inne i NYC kunde dom bestalla blojor,frukost jag vad som helst
och nan kom och lamnade de, sjukt! Om dom inte ville sa behovde dom aldrig ga ur lagenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0