Fredag den 13!

ar de idag men jag tror inte riktigt pa sant sa tror nog att det blir ungfar som igar.

Nu har jag flyttat in hos familjen och de kanns bra an sa lange. Men lite hemlangtan har jag allt!
Barnen ar verkligen super sota:) Och jatte snalla an sa lange, de kommer nog. haha
Har inte sa mycket att skriva for de har ju inte hunnit hant sa mkt!
Men i onsdags var jag inne i NYC pa en busstur, de va jatte kul.
Akte forbi 5th avenue, de ar en valdigt exlusive gata med affarer som Gucci,Prada,Dior mm.
Sen akte vi forbi Central Park men de va pa kvallen sa sag inte mkt dar ifran.
Akte ocksa upp i The Top of the Rock valdigt hogt upp (typ 65 vaningar upp) dar sag man hela NYC
uppifran valdigt fint faktiskt! Ett annat stopp vi gjorde var for att titta pa Statue of Liberty, men de var pa valdigt
langt avstand sa sag inte speciellt mkt. Sen fick vi shoppa pa Time Square, de var kul men hade typ bara 40 min sa han inte in i sa manga affarer. Och sist var vi och kollade dar World Trade Center brukade sta. Dom har borjat att bygga upp de igen men de kommer inte se likadant ut. De var ocksa bilder pa alla som avled dar och en minnestavla for dom.
Men det jag gillade mest undr turen var nar jag sag en HEL affar med bara MAC smink, hehe tror jag kommer bli stamkund!

Jag far skriva mer sen lr en annan dag!
Take care byebye then!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0