Fredag

Ja sa sitter jag har igen. Har precis kommit hem, har varit och ja gissa, shoppat med Maya:)
Kopte en parfym och ett par skor, kulkul. Sen at vi pizza, riktigt gott. Maya borjade jobba 14.30 sa da gick
jag till Starbucks och kopte med fika hem. Ska kopa dator sen ocksa, om G har tid att hjalpa mig att bestalla den!
Vet inte inte om jag maste ha nan extra forsakring och sa. 
Sen har jag ju gjort bort mig lite, trodde jag skulle vara sjalv med barnen idag sa jag sa att jag lagar middagen. Men nu ska B&G inte ut langre och B syster med barn kommer, hur ska detta ga? Hoppas verkilgen det blir gott, man vill ju gora ett gott forsta intryck liksom. Sa ni far nog halla tummarna for mig!
Och imorn kanske  jag ska ut och festa, yay antligen. 
Men nu ska jag ga och sova middag, ar sa trott.

Take care byebye then.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0