I have fallen in love with New York City!

Nu har jag borjat tanka lite ljusare, kan ju inte grava ner mig sa dar!
Igar kvall ringde en svensk tjej som heter Amanda, hon undra om jag ville med pa bio.
Antligen fick jag traffa lite folk i min alder! Hon hade med sig 5 kompisar sa de var kul. Vi sag pa
He is just not that into you, helt okej film.
Idag har jag,B,W,T&A varit inne i NYC, kulkul. forst gick vi pa natural history museum, de va intressant!
Sen strossade vi runt i Central Park ett tag. Efter de hoppa vi in i bilen och Brenda gav men en guidad tur genom
hela stan, Aaah jag alskar den staden!!  Hann till och med hoppa in pa en MAC affar, lyckos mig! :)
Nu har vi precis bestallt kineskt som kommer till dorren vilken minut som helt, lyxigt att inte behova aka och kopa!

Take care byebye then!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0