SOHO

Dar var jag och Maya i sondags:) Men de regnade som bara den, de va synd men vi hade kul anda.
De forsta jag ser nar vi kommer upp fran tunnelbanan ar bloomingdale's, de ar en affar med massa sminkmarken som MAC, YSL, Dior, Jag bara AAaahh dar ska jag in!! Haha Shoppade 2 MAC ogonskuggor (som jag redan har, sa typiskt mig.) och en "conseler" (Kommer inte ihag hur de stavas) fran YSL. Sen hittade vi HM yay, sverige tankte jag. Dar kopte jag en kappa, ett linne och sjal. Sen strossade vi runt lite till och hamnade i Chinatown, dar at vi saklart Kinamat. Sen besokte vi little italy, dar va de jatte mysigt trivdes super dar. Sen gick tillbaka till SOHO och hittade en affar som heter yellow rat bastard, me lika alot!! Skit mycket snygga baggy klader dar. Kopte en jatte snygg troja fran FOX som kommer matcha super med mina koola anna klader:) Sen tog vi taget hem till Chappaqua, med ben som vagde bly, kandes de som iaf. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0