Thursday

Idag var jag lika trott som igar nar jag vakna, tankte ocksa samma tanke. -Jag ar ledig i 4 timmar sen da sover jag middag, men ikke. Sag pa en film istallet, Har hangt med A som vanligt, vi tog oss en fin morgonpromenad. Sen lekte vi inomhus resterande tid. Hade ett mote med Barbara idag, (hon ar typ som en mentor) De va bra, hon pratade mest om skolan och sa. Tror jag ska ta en laskurs detta halvaret och en rolig praktisk kurs till hosten. 
Amanda ringde och fraga om jag ville med till mt Kisco och ata grekiskt, och de tackar man ju inte nej till:) 
Maten var super god, men jag at pa tok for mycket:/  Barnens farfar och faster har varit har idag, trevligt att fa traffa deras slakt. Och pa lordag far jag traffa annu fler.
Nej nu ska jag ga och lagga mig, och forhoppningsvis vara lite piggare till morgonen.

Take care byebye then!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0