Love is in the air.

Aah kinesmaten va sjukt god, Yammy mer av de.:)
Igar var jag i White Plains en stad i storlek med uppsala med 2 andra au pair tjejor.
Den ena var fran sverige och den andra fran tyskland. Vi var och fikade, jag bestallde saklart
en bagel, dom ar ju saa goda. Dom ar ocksa proppade med fett, typ som big mac. Menmen de ar ett senare bekymmer.
Vi va ocksa pa en affar som heter Target, dom har allt fran brod till smink. Jag kopte mig lite sovklader glomde visst ta med
de hemifran. Sen kopte jag saklart min nya passion double chocolate cookies, mmm sjukt goda:) en annan anledning varfor jag maste borja trana! Efter de bar de av hemat, jag satte pa mig mina nya myspysklader och satte mig i sangen och kakade dom underbara kakorna till den bra filmen dirty dancing.

Idag har jag ringt hem till mamma&pappa skont att prata med dom. Men ar lite avundsjuk dom aker till salen imorn, hmm skulle allt bra garna foljt med! menmen salen ar nog kvar nasta ar ocksa:) Aa jag har varit och fikat med en tjej fran israel idag som heter Maya jatte trevlig tjej. Imorn ska vi in till NYC och spendera sondagen i SOHO, de ska bli sa kul:)
Tror vi kommer bli riktigt bra vanner hade samma intressen och sa ar hon ocksa ny, har bara varit har en vecka mer an mig.
Ikvall jobbar jag till 24.00 G&B ska pa bio, sa jag och tjejerna ska ha en mysig filmkvall med popcorn tankte jag:)

Take care byebye then!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det låter som att du har det underbart:). Hoppas du har sjukt roligt nu när du är där och är med om allt möjligt. Vi saknar dig här hemma. ! Puss

2009-02-22 @ 21:17:07
URL: http://HaanNnaaA.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0