Update

Mandag: Borjade inte forens 11.00 idag, de va skont. Lekte med A de forsta timmarna.
Sen vid 16.00 korde vi T till gymnastic, akte hem lagade pasta till W& hennes kompis.
Lekte lite till A och fixade middag at han. Sen vid halv 6 akte jag for att hamta T. Hon slutade 
inte forens 18.00 sa jag tittade pa nar hon gjorde massa trix. De ar en kille som ocksa tranar dar han ar typ bast i USA pa gymnastic, han skulle ha varit med i OS men va for ung sa han ska va med i nasta.  Shit han va duktig assa. Fattar inte hur dom boja sig pa sa konstiga vis. Nar jag och T kom hem igen akte B ivag med W till hennes baket traning. Sa jag gick upp och la A. Sen sluta jag. 
Da ringde jag Maya och fraga om hon ville med till Target, och de ville hon.
Och jag shoppade sa klart igen, de har stallet ruinerar mig. haha 
Maya funderar starkt pa om jag lider av shoppaholic, haha
Fick brev hemifran idag ocksa:) Min favorit tidning och teckningar fran barna i signebyn, dom ar sa sota:) 


Tisdag: Borjade dagen med att ga ut och jogga halv 7 pa morgonen, haha. Sen borjade jag jobba halv 8.
Ja de vanliga lekte med A, kladde pa han och sa. Sen slutade jag 11.30, da akte jag till Target igen for att kopa
harspary, glomde de igar. men de blev saklart lite mer saker som slank ner i korgen. Sen fikade jag pa starbucks, deras kakor ar sa goda:) Ska borja gymma ocksa, om de inte ar for dyrt. maste bli av med alla kakor jag ater!!
Nu ska jag ga och ata lunch innan jag borjar jobba igen.

Take care byebye then.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0