Wednesday

Borjade jobba 8 idag och va sa sjukt trott nar klockan ringde, inte alls samma energi som igar. haha
Sa de blev inget spring idag. B akte pa yoga sa jag och A gick ut och promenerade i en timma, sen gungade vi en stund:)
Efter de va det daxs for A att sova middag, da passade jag pa att plocka leksaker och sa. 
Slutade 12 sa da akte jag ner till stan och fikade med Maya pa starbucks. Sen visade vi varandra var vi bor:)
Va ganska nara faktiskt, ca 10 min med bil. 
Nu har jag precis kommit tillbaka till huset, borjar jobba igen om en timme. 
Slutar vid 7 och da ska jag&Maya aka pa Cluster meeting.  karaoke va de idag, ska bli kul att titta pa folk som gor bort sig. haha. Nu ska jag ga och ata lunch far se kanske skriver mer ikvall.

Klockan ar nu 23.00 och jag har precis kommit hem efter karaoke kvallen. De va kul att komma ut och traffa lite folk:) 
Men sa mkt karaoke va de inte, nagra fa som vagade sig upp. Jag hade fullt upp med att ata hamburgare:) Btw  jag har helt plotsligt borjat alska ketchup, konstigt. Sen har jag borjat med nat jatte amerikanskt, jag ater glass direkt ur forpackningen, haha. Vet ej varfor , gjorde aldrig de hemma i Sverige. Men nu ska jag ga och lagga mig borjar jobba tidigt imorn.

Take care byebye then.

Kommentarer
Postat av: O

2009-02-26 @ 18:43:07
Postat av: Olivia

Haha, de blidde fel :) hah..

men ketchup det ä gott de :)

2009-02-26 @ 18:44:38
Postat av: Anna

Ja de ar de verkligen:)

2009-02-27 @ 16:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0