17-18/1-09

Lördag:
Började dagen med att jobba på affärn. Hade tänkt mig en lugn och nykter helg, men så blev det inte.
Slutade vid 4 så då åkte jag hem och hoppade i duschen och fixade iordning mig. Sen blev de in till årjäng, åkte till Frida.
Där var också Hanna och vi började spela ölspelet, Uuu inte gott att klunka vin kan jag intyga. Sen blev de en sväng på Hawaii. Och de var väl allt tror jag.

Söndag:
Idag har mitt huvud dunkat hårt! Men jag får skylla mig själv.
Åt pizza idag med Jimmie,Sandra,Antonia och Sara. Sen åkte vi ut i Jimmies bil och han visade sina hemliga vägar, haha de var kul. Sen var de dax för film Guds stad tror jag den hette, helt världelös vi orkade inte ens titta klart. Efter de var jag hungrig så jag åkte hem. När jag kommer hem sitter Mamma,Pappa,André och Sofia och spelar bingolotto, jag parkerade mig framför datorn. Nu ska jag snart gå och lägga mig, är sjukt trött.

Kommentarer
Postat av: lisa

Hahaha Aa det kommer jag ihåg- och så var vi tvungna att gå spåret med! Kan lova dig att jag var riktigt rädd där. Men det är kul nu efteråt:) Aa det går skitfort, snart sitter du på flyget

2009-01-31 @ 03:49:39
URL: http://lisaholby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0