Helgen:)

Fredag:
Lena ringde och undra om jag kunde hoppa in på affärn och jobba, Rikard hade blivit sjuk.
Så de var bara att hoppa i kläderna och åka dit. De var jätte lugnt hela dagen så de blev endel
tidningsläsande.:) De är förmånen med att jobba på ICA, man kan läsa massa skvaller tidningar. haha
Jag slutade fem, då blev det til att handla till middagen som jag skulle ha för några av mina vänner.(Frida,Hanna,Zandra&Marie)
På menyn stod de potatisgratäng och persilje kyckling, jätte gott kan jag intyga.
Zandras första kommentar när hon kom innanför dörren var, -Kan jag börja dricka nu? Haha
Efter att vi hade ätit spelade vi lite kort och lyssnade på musik.
Sen blev de dax för jag har aldrig, haha oj vad vi skrattade.
När klockan hade blivit runt ett kom Mikael och Victor och hämtade oss.
Då åkte vi in till årjäng, blev några sladdar sedan tog vi natten.





Lördag:
Idag har jag och Frida varit i Töcksfors och jobbat på skoj&bus.
Våra första barn blev: Nickolina,Mikael,Stefan,Thommy&Victor haha
Shit vilket liv det blev, och det lyste skitunge i deras ögon.
Thommys fina kommentar var: -Ååh jag vill vara barn igen. haha
Dom var där i typ 10 minuter, jag och Frida var helt slut när dom hade gått.
De var lugnt resten av dagen så vi satt och planerade inför kvällen.
Efter många om och men bestämde vi oss för att festa, jag,Frida&Hanna.
Så när vi kom till Årjäng började vi dricka lite smått. Vi gick upp till Mikael,
han lagade pasta&köttfärsås till sig&Frida. Som blev väldigt stark.haha
Zandra kom, (hon var fortfarande bakfull sen fredagens baravader.)
Vi spelade våghals (sanning&konsekvens), och fick oss åter igen många sköna skratt.
Sen sätte Mikael på en crossfilm, då gav jag upp drickandet Hanna likaså.
Jag fixade skjuts ner till Lilla, där lagade jag pasta sen gick jag och la mig.

Thommy&Nickolina&StefanVictorThommyStefan&Mikael
Zandra fick konsekvens och var tvungen att mimma med en toalettborste som mic. obs, den var oanvänd.


Söndag:
Jobb i Töcksfors idag igen för mig&Frida. Jätte lite barn även denna dag så vi
tittade på en film under tiden vi var barn lösa. Frida glömde sina pengar i Årjäng så hennes
kära bror Joakim fick komma till undsättnig:) Bröder är allt bra och ha:)
När vi slutade åkte Frida hem till sin mamma som hade lagat mat åt henne.
Jag åkte till Jimmie och kollade på en film. När filmen var slut åkte jag hem och tog natten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0