Back 2 basic.

Måndag: Jobbade som vanligt 11-19, underbart med sovmorgon idag. Men lite jobbigt att inte vara ledig mitt på dagen hade gärna pratat med folk hemifrån. A har blivit sjuk igen, han har 39-40 i feber, så B tog han till doktorn. Så jag var hemma och grejade tvätt, leksaker disk m.m. A var såklart väldigt mammig, men det är man ju när man är liten och sjuk. Så jag åkte iväg och handlade mat, vi brukar ju göra tvärtom. Kändes konstigt att inte ta hand om han idag, specillet nu när jag var borta hela helgen. Fast under eftermiddagen så låg vi och myste i soffan, jag sjöng och han låg och vilade på mig. Varm som en kamin var han, stakarn hoppas att en lång natt med sömn gör susen. Efter middagen bakade jag chokladbollar med T, hon ska ha med sig det till skolan imorn. De samlar tydligen in pengar till regnskogarna eller något liknande. Dom blev iallafall riktigt smarriga, tror faktiskt jag ska gå ut och sno en nu haha. Hmm får se hur jag gör, ska iallafall försöka komma i säng så snart som möjligt!

Take care byebye then.

Kommentarer
Postat av: Morgan

Howdy Anna

Skulle bara tala om att det kommer ett packet med

delar till Glenns Raggarbil

så du inte undrar det borde dimpa ner den 11 med ups

Regards Morgan

2009-06-09 @ 20:41:52
Postat av: Morgan

Hej Anna

Glömde gratta dig GRATTIS nu va det gjort

Och en sak till det kommer nog ett litet paket till

eller två Till Karins bil som Glenn får frakta med hem Bara smmå grejer så du behöver inte oroa dig

Ha det

Morgan

2009-06-10 @ 20:43:24
Postat av: Anna

Hejhej, jag har fått ett paket idag det känns tungt så jag gissade på att det inte var födelsedagspresent till mig, haha. Ååh tack så mycket:)

2009-06-12 @ 00:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0