:)

Måndag: Idag hade jag klockan på 8, skulle möta Carine i parken klockan 9. Vi hade planerat att äta frukost där innan jag började jobba. Vädret var underbart och vi hade det jätte mysigt, dock gick tiden alldeles för fort. Och jag var tvungen att åka hem och jobba. Har inte hänt något intressant under mina arbetstimmar, bara det vanliga. Ni vet tvätta, plocka leksaker och mata A och så vidare. Fick jättegod middag idag, grillad fisk och bakpotatis mums. Slutade vid 7 och runt 8 åkte jag och hämtade Trine. Vi åkte till parken, dit kom också Anna och Cecilia vi åt jordgubbar och gottade oss. Blev sittandes där i några timmar, vi planerade in lite saker att göra på helgerna. Hade det iallafall jätte trevligt, mer sånt!:)
Nu ska jag hoppa i säng, ska upp tidigt imorn...

Tjejerna:)Fick nästan med alla.

Take care byebye then.

Kommentarer
Postat av: veronica porath

Hej vännen ville bara skriva till dig ,följer din blogg varje dag och var nu ute och kollade dina senaste bilder måste säga att man blir otroligt avundsjuk på dig . det pirrade även imin mage när man ser dina bilder från empire ... ni ser ut att ha blivit ett gott kompis gäng ochså . ha en underbar tripp till niagara fallen ,tänker på dig varje dag ,var rädd om dig kram kusin veronica

2009-06-02 @ 22:54:38
Postat av: Anna

Hej:) Javisst är det vackert, du får fatiskt komma över din flygskräck och höjdskräck och komma över för att se det med egna ögon;)Ja vi har jättekul ihop. Tack det ska jag försöka ha:) Tänker på er med, Kram

2009-06-03 @ 04:14:03
Postat av: Mamma

Vilket härligt gäng!!!

2009-06-03 @ 16:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0