High school musical

Söndag: Började dagen mycket flitigt med en timmas promenad/spring plus 400 situps. Ska försöka göra det 3 gånger i veckan framöver! Vädret har varit fantastiskt, solen sken dagen lång:) Så förmiddagen spenderade jag ute på gräsmattan med mp3n och en tidning. Passade på att sova lite middag också, skönt. Idag var den stora dagen, jag skulle få se mina tjejer i High school musical. Och dom gjorde nanny Annie stolt;) haha. Dom var alltså jätteduktiga!
När den var slut åkte jag till Mt kisco och köpte mig en gyro (grekiskt), väldans gott. Sen under eftermiddagen jobbad jag några timmar, hade 2 extra barn att se efter också. Men dom var snälla så det gick bra, dessutom tjänade jag ju extra på det;) Känner mig riktigt rik, så nu ska jag försöka ta mig till banken och sätte in pengar på sparkontot. För denna sommaren kommer att bli dyr, men också väldigt rolig tror jag! Slutade lite efter 7, då åkte Carine och jag till parken för en kvällskaffe. Är så mysigt att hänga i parken! Så vi bestämde oss för att mötas där imorn vid 9 och äta frukost, sommarn är ju underbar! Nu sitter jag hemma i PJ och grejar tvätt och funderar starkt på en film! Ja jo tror det får bli så:)

Take care byebye then.

Kommentarer
Postat av: Lilla

Hej!!



Kan tänka mig att tjejerna va bra:) Vill också ha en park att åka till...Fika, softa, sova osv...Är väldans avis just på det:)...Vi va ju i Borås också i helgen där fanns de en sån, även i göteborg finns de en...varför inte i Årjäng tro!?...Vi hade i alla fall en superhelg:O)...Kan du tänka dig att jag shoppade inget...(jo ett par skor till farmor)...En väska för 25 kr i Frufällan på en second hand fick jag med mig på hemvägen...Bra Ir? vi gick faktiskt i två dagar på gallerior...Ha de Bäst...Puss

2009-06-01 @ 11:59:05
Postat av: Mamma

Den showen skulle jag också ha velat se, ni kanske filmade så man kan få se i höst? Gött mä sömmar!!! Vi har också fått sommarkänningar nu. Ca 30* i helgen.

Kram mamma

2009-06-01 @ 21:10:05
Postat av: Anna

Ja men parken är guldvärd, vet inte om jag kommer klara mig utan det nu när jag har vänt mig. Du kan ju lägga det som förslag till kommunen, årjäng skulle faktiskt behöva en park! Oj då, är du sjuk? Måste ju vara något om du inte handlade något alls, lr du kanske spara inför NY shopping:)



Dom tog bilder iallafall, sen så tror jag att det går att köpa en dvd av skolan. Mmm det är underbart med sommar!:) Puss och kram

2009-06-02 @ 05:00:25
Postat av: Karin porath

Har varit och jobbat på solvalla under helgen.jättemycket folk där.du verkar ha det såå,bra håller med Lilla måste vara sjuk ska ta reda på vad som har hänt KRAMAR KARIN PUSS PUSS.

2009-06-02 @ 09:44:33
Postat av: Anna

Ja det kan jag tänka mig, vilken tur med vädret ni hade då! Haha jag detta får vi gå till botten med, pusspuss

2009-06-03 @ 04:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0