Shopping, middag och bio:)

Söndag: Vaknade vid tio, och började fundera på vilken tid jag började och då slog det mig att jag var LEDIG:) Nästan så jag la av ett glädjetjut, haha. Så jag struntade i att gå upp, istället låg jag kvar och läste lite Harry Potter och grejade med datorn. När klockan närmade sig ett, släpade jag mig till duschen och tog mig en sådan. Sedan spenderade jag ytterligare några timmar med min rosa skönhet. Vid fyra tiden åkte jag för att hämta upp Amanda, vi skulle åka till ett mall och shoppa. Fast när vi åkt en bit kom jag på att jag inte hade mitt körkort med mig, attans så himla typiskt mig. Så vi åkte tillbaka till Amanda och bytte så hon tog bil istället. Vi lyckades inte få GPSn att funka fast vi klarade hitta dit ändå, bra gjort tyckte vi. Det köpcentret är så sjukt stort, de finns liksom bowling, paintball, bio plus 100tals affärer, me like alot!
Jag köpte mig en kofta, 2 hårband och en jättefin blå klänning till midsommar:) Associarerna och skorna får jag köpa i stan på fredag. Vi åt lite middag på Chili och sen blev det efterrätt på coldstone, mumma! Vi gick på bio också, The Hangover måste vara världens roligaste film. Har aldrig skrattat så mycket till en film tror jag! Så till helgen när Glenn kommer måste vi gå på den igen, hihi. Han kommer gilla den starkt! När filmen var slut lyckades vi mot alla odds hitta hem också. Och nu ska jag gå och lägga mig så jag vaknar utvilad imorn.

Take care byebye then.

Kommentarer
Postat av: Lilla

Hej!!



Vilket mecka...annat än töcksfors de:) Kanske man hinner dit, vem vet!! pojkarna kan vi ju skicka på paintboll och bowling Haha...Är så väldans sugen på shoppping...Ha de BÄST Kramen

2009-06-15 @ 10:46:33
Postat av: Mamma

Hej!

Verkar som du haft en fantastisk ledig dag, vilken skön överraskning att helt plötsligt föratå att man är ledig :0). Vi håller på med sista rycket nu på skolan, skriver en del utvärderingar och så, sen......SEMESTER!!! Nu har jag börjat tänka lite på vad Glenn ska ha med sig till dig.

Storkram Mamma

2009-06-15 @ 20:41:33
Postat av: Anna

Ja töcksfors kan slänga sig i väggen! haha. Jo vem vet kan ju försöka få tid till det:)

Ja det blev en lyckad dag. Mmm va skönt med semester, jag har ju också som en liten semester nu till helgen:) Vettu jag har kommit på en till sak du ska få skicka med, men lättare att förklara när vi ringer tror jag.:) Ha det bra, kramkram

2009-06-16 @ 05:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0