Tönt Anna!

Fredag: Vaknade idag feberfri men ändå kände jag mig halvdöd. Men jag gick iallafall upp vid 7 och tänkte börja jobba, men B skickade mig tillbaka till sängen. Det tror jag var en bra idé, för bara utav att gå ut till köket och tillbaka till mitt rum kände jag mig helt snurrig. Så jag gick och la mig och sov tills klockan var 12, sen satte jag mig vid datorn och tjatade med lite folk. Efter det sov jag en sväng till, upp till datorn återigen för lite mer pratande med folk i sverige. Sen hände något mycket ovanligt jag började läsa en bok och inte vilken bok som helst, nämligen Harry Potter. Typ alla amerikanare är ju helt sålda på dom böckerna, så jag tänkte ge dem en chans. Jag jobbade några timmar också, borde nog inte ha gjort det igentligen för jag kände mig inte alls pigg. Men har lite dåligt samvete eftersom jag kommer vara ledig mycket nästa vecka. Fast jag har erbjudit mig att jobba mer imorn och sen även söndag, så jag kan nog gräva ner det dåliga samvetet! Nu ikväll åkte Trine och jag till Malin och såg på Slumdog millionerie, har sagt det förr men säger det igen mycket bra film! Malin bor i ett sjukt stort hus med pool och allt, lyckost! Vi hade det iallfall trevligt, och det var skönt att komma ut en sväng. Nu ska jag lägga mig och läsa lite Harry Potter, vilken tönt jag har blivit, haha.

Take care byebye then.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0