Uppe med tuppen.

Lördag: Vaknade av mig själv runt åtta tiden, hade lätt kunnat somna om men bestämde mig för att gå upp. Jag kände mig fortfarande lite halvsjuk :/. Men jag fick prata med mina bröder mfl, då kände jag mig genast piggare:) Glenn och jag pratade lite om hans ankomst, hur när och var etc. Helt sjukt att det bara är 6 dagar tills han är här, längtar ihjäl mig snart haha. Började jobba vid halv elva, och A har börjat bli sååå bortskämd sjukt jobbigt! Men jag behövde bara umgås en timma med han, sen var det dax att sova middag. Jag känner att mitt tålamod har varit sämre dessa dagarna med, men det är ju antagligen för att jag inte varit pigg.Hoppas det iallafall.. När han sov tittade jag på föräldra fällan med W, ååh jag älskade den när jag var liten. Och mina tjejer verkar också gilla den, var typ femte gången som W såg den på en vecka. Slutade vid två, då åkte jag och hämtade upp Amanda och Trine. Vi åkte till Mt kisco Diner för att käka lunch, min aptit var fortfarande försvunnen. Så Trine och jag delade på ennachos tallrik, men usch va dåligt samvete jag hade efteråt. Okej att jag äter när jag är hungrig, men onödigt när jag inte känner för det!! Vi tog oss en sväng till Tj maxx och jag införskaffade ännu en parfym. Denna gången blev det en Britney spears, den var jättebillig kosta typ bara 18 dollar. Annat än i Sverige de! När jag kom hem la jag mig och läste lite Harry Potter, Har bestämt mig för att klara läsa hela serien innan jag åker hem. Öppnade paket från Vera, Håkan, Emelie och Alva gjorde jag också, fick ett jättefint armband vilket var asbra för jag har inga armband. Alva hade målat en super fin teckning till mig som nu sitter på väggen med alla andra fina teckningar jag har fått:) Och en träningstidning, nu ni kanske det blir fart på mig, haha. Tack så jättemycket, jag blev jätteglad:D Började jobba vid sextiden, men dom var över hos grannarna så jag plockade leksaker och sådant tills klockan var typ halv sju. Efter det gjorde jag A iordning för natten, blev en raggardusch. När jag slängt han i säng, gjorde jag middag till W. Det blev stekt kyckling, pasta och broccoli, jag var inte hungrig så struntade i middag. När jag hade städat upp disken gick vi upp och såg på Pippa Långstrump på de sju haven, den var dubbad sjukt irriterande! Men va gör man inte barnen? När den var slut gick W och la sig och jag tittade på Pearl Harbor, mycket bra film. Och två mycket snygga skådespelare är det med i den, mums det gillar vi. Nu ska jag läsa lite Harry Potter innan jag somnar, nightnight.

Take care byebye then.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0