Solstrålen.

Måndag: Sovmorgon som vanligt men jag gick upp vid nio ändå. Och tro det eller ej så städade jag mitt rum, kände att det måste vara lite ordning nu när jag få besök till helgen. Jag började vid elva då blev det lunch för A och sedan i säng för en nap. Då plockade jag i tjejernas rum och fixade med tvätten som vanligt. Jag förberedde middagen också, för vi skulle få en busy eftermiddag. Det var kul var så länge sedan jag lagade mat. När A vaknade var han på ett strålande humör, tror minsann att hans riktiga jag är tillbaka:) Vi åkte till Anna och lekte med hennes barn en sväng, det var kul för både A och mig. Sen åkte vi direkt till tjejernas skola, skulle hämta upp W som hade varit på studieresa. Vi var där 10 i 4, dom skulle komma vid 4 men bussen var försenad och kom inte förens kvart i 5. Men A sköte sig jättebra, han gick runt och pratade med allt och alla haha. När vi hittat W satte vi oss i bilen och åkte hem. Jag började direkt med middan och W&A lekte med sin pappa. B åkte in till stan med en kompis, dom skulle se nån pjäs tror jag. Middagen blev lyckad, sicken tur. G städade köket och jag tog men mig A upp för att göra han klar inför natten. Slutade vid halv 8, då hade jag lovat att följa med Sarah på en fika. Fast vi åkte till target istället, jag köpte såklart ett par filmer och lite annat smått och gott. Sen nu under kvällen har jag snackat med Lisa och vi har planerat lite mer detaljerat inför helgen, Aah vi kommer ha det så himla kul. Hoppas bara jag får vara ledig söndag eller att jag bara jobbar ett par timmar på morgonen, då skulle det ju bli perfekt!! Håll tummarna för mig!! Men nu är klockan snart tolv och jag ska upp vid 7 imorn så Godnatt:)

Take care byebye then.  

Kommentarer
Postat av: Lilla

Jag håller tummarna;O)



Kramis

2009-06-16 @ 10:40:45
Postat av: Mamma

Jag tror att du kommer att bli ledig eller iallafall bara jobba lite. Din familj brukar ju vara omtänksam.

Kram

2009-06-16 @ 21:09:04
Postat av: Anna

Bra Lilla:)

Ja det tror och hoppas jag med Mamma!:)

Kram

2009-06-17 @ 05:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0