Kortfattat

Tisdag: Nu har jag missat att blogga i några dagar igen... Hmm i tisdags hände inte så mycket, A var ju fortfarande lite febrig och sliten. Så vi spenderade hela dagen inomhus. Jag sov middag i 3 timmar, hade lite sömn att ta igen efter helgen tror jag. Bajsade i badet gjorde han ja, haha. Så jag ropade på B och hon skickade projektet vidare till G. Sen under kvällen fixade jag min tvätt och så var jag nere på buckan på en fika med Amanda. Det var den dagen det.

Onsdag: Idag hade A och jag class, och vi hade det jättekul! För första gången såg han glad ut och han vågade släppa taget om mig, vilket var himlans skönt! Under min lediga tid satt jag med datorn och pratade med folk hemifrån, städade lite smått också. Skrev med Glenn på MSN och nu har han bokat ett finhotell som vi ska bo på fredag till lördag:) Bättre syskon än jag har får man leta efter! Jobbade ett par timmar efter min rast, då gjorde jag inte många knopp. Satt mest och kollade på när A lekte för sig själv. När jag slutade jobba hoppade jag in i duschen för att göra mig iordning inför The Cheesecake Factory, skulle dit med mina vänner och fira att jag fyllt år:) Maten var fantastisk jag åt självklart för mycket, cheesecaken var inte den bästa jag ätit men helt okej. Sen så sjöng Cheesecake personalen för mig, haha det var kul! Hade det iallfall himlans trevligt, tack för att ni ville följa med! Sen påvägen hem började jag känna mig lite snurrig, trodde då att jag hade ätit för mycket. Så jag tänkte inte mer på det utan hoppade i säng och somnade.

Torsdag: Sen vaknade jag mitt i natten med feber, Ååh vad tröttsamt! Stönig som jag är bestämde jag mig för att strunta i att ta ipren, tänkte att om jag bara får sova lite skulle den försvinna. Men det gjorde den ju inte, den steg istället. Så när jag gick  upp hade jag 39 i feber, B skickade tillbaks mig till sängen. Hon försökte också mata mig med massa saker, men när jag har feber känns det inte gott att äta. Så får hoppas att jag får i mig något imorn istället! B och G hade en middagen ikväll fast G fick stanna hemma då, så jag känner mig himla dum som lyckades bli sjuk just den dagen dom skulle bort. Fast å andra sidan kan jag ju inte ro för det, och i hemlighet är jag himskans glad att jag är sjuk denna veckan och inte nästa;) Nu måste jag bara hålla mig vaken i ca fyra timmar, har sovit hela dagen och vill inte riskera att ligga vaken inatt.


Kommentarer
Postat av: Håkan

Grattis i efterhand,Du verkar ha det jättebra overder. Håkan den äldre.

2009-06-12 @ 11:17:08
Postat av: Anna

Tacktack:) Jo det är bara bra!:)

2009-06-13 @ 00:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0