Stolt över mig själv;)

Onsdag: Gick upp vid halv 7 gjorde situps och gjorde mig klar för att jobba, sen gick jag och la mig igen. Men bara i typ 20 minuter för då ringde alarmet igen. A och jag följde tjejerna till bussen, sen gick vi och lekte med en grann bebis. Vi hade babygympa idag igen och han har blivit så duktig! Han klarar alla övningar galant han är också väldigt glad och pratar som bara den. När vi är hemma pratar han ju hela tiden, men när vi är ute så är han mer tillbaka dragen. Fast nu tror jag att han har börjat känna sig trygg och hemma i sin klass, och det är ju bra:) Var ledig ett par tre timmar mitt på dagen, då intog jag ryggläge och läste Harry Potter. Hann också med att snacka lite på skype:) Sen jobbade jag ett par timmar på kvällen, då badade jag A och sen fixade jag disken efter maten. När jag slutade åkte jag till Maya, va jättekul att se henne igen var as länge sen så jag har allt saknat henne lite. Hon har iallafall fått ett gym i sitt hus nu så vi hade bestämt att vi skulle träna ihop. Btw så är jag sjukt avundsjuk på henne, vill också ha ett gym!! Fast jag är ju alltid välkommen att komma och träna hos henne, så det är ju bra. Men jag är riktigt stolt över mig själv, jag sprang på band+en annan springmaskin i 50 minuter, situps och så gjorde vi lite yoga. Och det konstiga var att jag tyckte det var kul, har alltid trott att jag hatade att gymma men det var visst en förutfattad mening jag hade! Sen så sa B att om jag vill börja ta yogaklass så ska hon betala det åt mig, för det ingick nämligen när man jobbade här. Hon är så snäll! Sen verkar det som jag får vara ledig på söndag, det är ju farsdag och grejer här. Så om jag har tur så blir dom bortbjudna till några släktingar på middag;) Men nu får det bli lite Harry Potter innan jag ska sova, godnatt:)

Take care byebye then.

Kommentarer
Postat av: Lilla

Hejsan!!



De där med yoga är verkligen nåt att passa på och testa när du har chansen...Det är bara sååå bra, långa slanka muskler ger de också:O)...Ja så kom jag åter igen till samma sak:O) Ha en sååå bra midsommar och helg...Love you

2009-06-19 @ 01:52:36
Postat av: Anna

Ja tror nog att jag ska ta chansen:) Tack desamma, love you 2!

2009-06-19 @ 04:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0