Playdate

Onsdag: Började vid halv nio idag, skönt med en liten sovmorgon. A och jag hade en späckad förmiddag, men det tycker jag är bra för då går tiden lite fortare. Anna och jag bestämde oss för att ha en playdate, så hon kom hit med sin lilla kille för att leka. Barna lekte mest på varsitt håll men tror att dom tyckte det var kul att ha nån i sin ålder där. Om inte annat var det roligare för Anna och mig. Efter det hade vi en class att åka på, men vi kom lite sent för det var miljoner blinkade bilar ivägen. Måste ha varit bröllop eller begravning någonstans i närheten, jätte störande. Var ledig 3 timmar mitt på dagen, då snackade jag med mamma:) Och så åkte jag till Mt kisco för att bättra på brännan. Jobbade ytterligare ett par timmar på kvällen, då grejade jag med tvätt och middag. När jag slutade tog jag tag i min egen tvätt och så bäddade jag rent i sängen, är så skönt att lägga sig i en nybäddad säng! Hade även en liten filmkväll i min ensamhet, såg på The Bourne Identity. Mycket bra film, mycket sexig skådespelare! Nu ska jag krypa till kojs, nightnight.

Take care byebye then.

Kommentarer
Postat av: Domdom

Hej Anna!

Roligt att du skriver varje dag vad du gör så jag har något att göra när jag vaknar tidigt på morgonen. Hoppas du trivs och har det bra.

Kram Domdom

2009-06-04 @ 20:18:19
Postat av: Anna

Ja men va kul att du tycker det:) Jajamen här är det jättebra! Hoppas allt är bra med dig. Kram

2009-06-05 @ 06:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0