Nya tag igen;)

Tisdag: Ja så sitter jag här igen.. Hade svårt att somna igår kväll, orsak okänd. Men iallafall så låg jag och funderade, och återigen bestämde jag mig för att försöka börja träna. Tänkte att jag ska börja lugnt, tror att jag har tagit i för hårt för fort de senaste gångerna jag har försökt. Så jag har helt enkelt inte pallat med det. Hoppas att det håller i sig denna gången! Under förmiddagen var A och jag till parken och lekte, han blev genomblöt men som tur var hade vi ett ombyte. Efter det åkte vi och handlade jordgubbar och blöjor, och jag köpte mig en chailatte;) Har blivit beroende, men det är iallafall bättre att dricka det än att jag äter massa kakor å så. När vi kom hem blev det en snabb lunch och sen la jag han och bums så sov han. Då rensade jag jordgubbar och passade på att prata med Olivia:) Sen vek jag tvätt och då logga Glenn in så fick jag prata med han också:) Strax efter det fick jag en rast och ja då pratade jag först med Jimmie och sen med Lilla och efter det Mamma. Blev mycket prat på skypen idag, men det tycker jag bara är jättekul:) När jag började jobba igen åkte jag ner till Worldcup med T och A. T hade avslutningsfest för gymnastiken och A och jag passade på att leka i babygymmet. Han hade så kul, skrattade som attan. När jag slutade hade jag tänkt mig ut på en springrunda, men jag kom på allt möjligt annat jag var tvungen att göra haha. Det var nog lika bra för jag hade verkligen ingen lust! Lite efter åtta åkte jag och hämtade Trine, vi åkte och hämtade Anna. Vi skulle till Mt kisco och fixa klart våra körkort, och dom blev riktigt bra asså:) Vi hann med en fika på starbucks också, där blev det mycket prat om den kommande helgen:)
Nu ska jag hoppa i säng och läsa lite Harry Potter.

Take care byebye then.

Kommentarer
Postat av: Lilla

Hej!!



Alltid lika kul och prata med dig¨:O)

Tror på de du säger med träningen...Lätt att gå ut för hårt i början och då lägger man lika fort av...Hrm i alla fall jag;)...Gott att korten är klara:) Ja du Anna nu närmar sig helgen med stora kliv...Själv ska jag utforska Årjäng tex så har jag hört att travbanan ska va fin och sen tror jag de finns ett shoppingcenter ett par mil bort, tror att KICKS skulle finnas där;O)

2009-06-17 @ 15:46:28
Postat av: Lilla

Är ju inte riktigt klar än...I dag har jag testat nåt skumt...Ansiktslyft utan kniv, låter bra va? sen om de va så jäkla bra!? Ja de är ju en annan sak...Fast skillnad gjorde de allt, men för hur länge??...En äldre dam va med och hon blev helt sned för vi testade halva ansiktet, på mig syndes de inte så mycket...Måste ju betyda en BRA sak, alltså nästan rynkfri Haha...Ha en supermidsommar!!!



KRAMEN

2009-06-17 @ 15:51:17
Postat av: Mamma

Hejsan!

Snart kommer August att slippa bli blöt, regnkläder kommer på fredag:0). Ha en riktigt trevlig midsommar!!!

Kram Mamma

2009-06-17 @ 21:43:56
Postat av: Anna

Jo men travbanan i årjäng den har jag hört mycket gott om, ska även finnas ett troll;) Menar du botox lr har det kommit en ny superkräm? Ja men du har väl inga rynkor, inte som jag har tänkt på iaf! Åh var bra mamma:) Trevlig midsommar på er med! kramkram

2009-06-18 @ 05:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0